۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۶۲۶۹۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

برخی با هدف سازش به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند

حجت الاسلام انتظاری گفت: برخی ها در داخل کشور با تطهیر چهره خبیث آمریکا قصد القای تفکر سازش و دوستی با این کشور را دارند، با گذشت بیش از یک سال از اجرای برجام، موردی غیر از بدعهدی و عدم پایبندی این کشور به این توافق را مشاهده نکرده ایم و حتی در چند روز اخیر نیز شاهد تمدید دوباره تحریم ها علیه ایران بودیم.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت الاسلام علی انتظاری مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جهموری آمریکا، گفت: برای ملت ایران هیچ اهمیتی ندارد که رییس جمهور امریکا یک دموکرات است یا جمهوری خواه؛ زیرا آمریکا نطفه خبیثی است که همیشه در حال توطئه علیه ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران و ملت بزرگ ایران ریشه دار و اساسی است، افزود: آمریکا خباثت خود را از اوایل انقلاب تا به امروز نسبت به ملت ایران نشان داده و امروز با سابقه دشمنیهای بسیار آمریکا با جرأت می توان گفت که آمریکا دشمن درجه یک این ملت است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برخی ها در داخل کشور با تطهیر این چهره خبیث، قصد القای تفکر سازش و دوستی با آمریکا را دارند، با گذشت بیش از یک سال از اجرای برجام، موردی غیر از بدعهدی و عدم پایبندی این کشور به این توافق را مشاهده نکرده ایم و حتی در چند روز اخیر نیز شاهد تمدید دوباره تحریم ها علیه ایران بودیم.

وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات ما در داخل کشور است و اجرای اقتصاد مقاومتی رمز مقابله با شرایط تحریمها است، گفت: ما نیازی به رابطه و دوستی با آمریکا نداریم و در اثبات این سخنان کافی است تا نگاهی به دستاوردها و پیشرفتهای ایران در شرایط تحریمها بیندازیم.

حجت الاسلام انتظاری با انتقاد از عملکرد ضعیف مسؤولان در اجرای اقتصاد مقاومتی، ابراز داشت: سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در حال اتمام است و مسؤولان باید عملکرد خود را ارائه دهند و نشان دهند که غیر از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی، گفتمانها، جلسات و مصوبات گوناگون، در عمل چه فعالیتهایی در این حوزه انجام گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیکاری جوانان بزرگترین معضل امروز کشور است، یادآور شد: برخی مسؤولان در سخنرانیهای خود از حل این معضل خبر می دهند، مسؤولان از شعارگرایی به سمت عمل حرکت کنند که راه حل مشکلات، اقدام و عمل با تکیه بر قدرت داخلی است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی استکبار ستیزی را از اصول انقلابی و اسلامی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران از آرمانهای انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد و در این مسیر استوار حرکت خواهد کرد، دشمن بداند نمی تواند ملت ایران را از مسیر خود دور کند، مسؤولان نیز باید با اعتماد به مردم و حمایت از آنها اقتصاد مقاومتی را محقق کنند./302/854/ب1

ارسال نظرات