۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۶۲۸۲۳
معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان:

تربیت دانش آموزان نیازمند استفاده از روشهای نوین آموزشی است

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان دانش آموزان را سرمایه عظیم انقلاب انقلاب عنوان کرد که در آینده کشور نقش بسزایی دارند و گفت: تربیت دینی دانش آموزان لازمه رشد و پیشرفت کشور است که در این راستا باید از روشهای نوین آموزشی استفاده شود.
دانش آموزان انقلابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدحسین اردشیر، پیش از ظهر امروز در  در گردهمایی دبیرستانهای علوم معارف اسلامی لرستان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: تحصیل دانش آموزان در رشته های معارف اسلامی سرمایه ای عظیم است.

وی با اشاره به گسترش دبیرستانهای معرف اسلامی، اظهار داشت: برای ارتقای سطح علمی این مدارس باید از روشهای سنتی فاصله گرفت.

اردشیر با اشاره به سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی در جامعه، خاطرنشان کرد: روشهای سنتی امروز پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست.

وی افزود: امروز باسواد به کسی گفته می شود که خوب ببیند، بشنود و قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشد و این مهم نیازمند ارائه روشهای نوین آموزشی است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان با تأکید بر تقویت باور و  اعتماد به نفس بین دانش آموزان، خاطرنشان کرد: در این راستا باید با تحقیق و پژوهش و کاربردی کردن علوم نیازهای جامعه را برطرف کنیم.

ارتقای شاخصهای آموزشی در دبیرستانهای معارف اسلامی

اردشیر در ادامه با بیان اینکه دبیرستانهای صدرا در حوزه آموزش خوش درخشیده اند، بیان داشت: شاخصهای آموزشی در این دبیرستانها ۹.۶ درصد ارتقا یافته اند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه آموزشها در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی، خاطرنشان کرد: این مهم امری ضروری است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه علت سودجویی ها و بداخلاقی ها در جوامع امروزی این است که نسبت به علوم انسانی و روابط انسانی درک کمی داشته ایم، تصریح کرد: برای مقابله با این آسیبها باید علوم انسانی و معارف اسلامی در جامعه تبیین، گسترش و تقویت یابد./9459/203/ب2

ارسال نظرات