۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۴۶۴۴۲۸
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

تقویت ولایت و تداوم خط رهبری مهم ترین پیام شهدا است

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدای مدافع حرم در راه اعتلای ارزش های دینی و حریم اسلام خون خود را تقدیم کردند، گفت: شهدای مدافع حرم با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست کردند.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران سه شنبه شب در یادواره 25 تن از شهدای مسجد امام رضا(ع) و پنج شعید مدافع حرم این شهرستان در ابن مسجد افزود: بیداری اسلامی ملت‌های آزاده جهان ثمره خون پاک شهدا است.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: شهدا گلچین شده الهی و از بین جوانان پاک باخته و داوطلب بودند که علی رغم تبلیغات دشمنان با بصیرت پا در دفاع از حریم و حرم گذاشتند و با واقع گرایی و بصیرت، موجب عزت ایران اسلامی شدند.

وی با بیان این که امروز ایران اسلامی خار چشم ستمگران عالم است و با عزت و اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است، گفت: عظمت ایران اسلامی در سایه خون های پاک شهدا همواره حفظ خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدا با با اهدای جان خود با خدا معامله کرده و بهشت  و بالاتر از آن رضایت پروردگار را بدست  می آورند، افزود: خدا وند در قرآن در آیات متعدد از شهدا و مجاهدان فی سبیل الله تجلیل کرده است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این‌که شهدا در نزد خداوند روزی می خورند و از برکات حضرت حق متنعم می شوند، ادامه داد: از بشارت خداوند آگاه بودند و در راه نجات ایران اسلامی و اسلان عزیز از ظلمت های دنیایی گام برداشتند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خون سرخ شهدای ما موجب شکستن ابهت پوشالی استکبار جهانی شده است، خاطرنشان کرد: این خون های پاک موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان شد که باید به خود ببالیم.

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: شهدا با خلوص نیت در این راه پا نهادند و به فیض عظمیی رسیدند و صاحب منفعت بزرگ شدند که در ادامه راه آنان همه باید باید برای حفظ ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه فریدونکنار در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: شهدا در راه دفاع از دین اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه با مزدوران استکبار جهانی به مبارزه پرداخته و آنها را به شکستی ذلت‌بار محکوم کردند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که شهدا با ایثار و فداکاری خویش مفهوم تبعیت از ولایت فقیه را تفسیر کردند و به درس بزرگ ولایتمداری آموختند، تصریح کرد: امروز مهم ترین کاری که موجب رضایت شهدا از ما می شود، حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که شهدا درس آموخته مکتب سیدالشهدا و امام راحل بودند، افزود: وظیفه همه ما در قبال خون شهدا، ادامه راه آنان، افزایش بصیرت و ولايتمداری در جامعه دینی است.

حجت‌الاسلام جلالی گفت: امروز همه اقتدار و عطمت ما از توکل برخدا، خون شهدا و هدایت های امام و رهبری است و همه ما ملت ایران وظیفه داریم در همه شئون زندگی اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی به گونه‌ای عمل کنیم تا با دفاع از ولایت فرهنگ و ادامه خون شهدا، ایثار و شهادت زنده بماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وصیت نامه شهدا بزرگترین چراغ راه ما در تاریکی ها و ظلمات احتمالی است که باید در این راه استوارتر از همیشه گام برداریم، خاطرنشان کرد: اگر در این مسیری که در پیش گرفتیم بدون راهنما باشیم به حتم منحرف خواهیم شد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدای مدافع حرم در راه اعتلای ارزش های دینی و حریم اسلام خون خود را تقدیم کردند، گفت: شهدای مدافع حرم با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست کردند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که اگر شهدای مدافع حرم نبودند شرایط امروز منطقه به گونه ای دیگر بود، افزود: در سایه از خودگذشتگی و ایثار فرزندان جبهه اسلام امروز در کشورمان از امنیت بالایی برخورداریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهدای مدافع حرم با تقدیم جان خود از حریم اهل بیت(ع) حراست کردند، تصریح کرد: این شهدا نماد دفاع از دین و ارزش های اسلامی به شمار می روند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که مدافعان حرم از هویت اسلام در برابر تکفیری ها حراست کردند، تصریح کرد: اگر ایثارو از خودگذشتگی های مدافعان حرم نبود امروز باید در مرزهای خودمان با تفکیری های مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها می جنگیدیم./202/1317/ب1

ارسال نظرات