۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۶۴۶۲۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تمدید قانون تحریم ها علیه ایران، نشان از خباثت آمریکایی ها است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران طرح تمدید قانون تحریم های 10 ساله علیه ایران از سوی آمریکایی ها را نمونه ای از بدعهدی و دروغگویی مقامات آمریکایی اعلام کرد و گفت: سیاست آمریکایی ها علیه ملت ایران هیچ گاه تغییری نخواهد کرد، چون آنها با اصل انقلاب و نظام اسلامی مشکل دارند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا، بر ضرورت استفاده بهینه مسؤولان از فرصت خدمت گذاری تأکید کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم ممکن است برای یک مسؤول دیگر تکرار نشود پس نباید به راحتی از دست برود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمت به خلق خدا از بهترین عبادت ها است، افزود: اگر فردی بتواند گره ای از مشکل یک فرد باز کند به حتم نزد خداوند متعال از اجر و ثواب بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمت بی منت و صادقانه به مردم یکی از مهم ترین شاخصه های حکومت اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز همه مسؤولان کشورمان وامدار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند، چون این مردم بودند که با همراهی با امام راحل نهضت عظیم انقلاب را به پیروزی رساندند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که در نظام دینی نباید شاهد بی توجهی مسؤولان به مسائل و مشکلات مردم باشیم، تصریح کرد: همان طور که امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید کرده اند این مردم ولی نعمت ما هستند و رسیدگی به مشکلات آنها یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی است.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی تأکید کرد و با بیان این که نباید در ادارات شاهد بی مهری و بی توجهی به مردم باشیم، خاطرنشان کرد: هر مسؤولیتی در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به عموم جامعه است نه این که این فرصت ها برای برخی خواسته ها و اهداف خاص بهره گرفته شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از عدم شفافیت دولت در رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه این مسأله موجب نگرانی و ناراحتی مقام معظم رهبری را نیز فراهم کرده است.

امام جمعه نکا با تأکید براین که دولت نباید به بهانه مسائل دیگر موضوع رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی را نادیده بگیرد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مطالبات مهم مردم از دولت رسیدگی به چنین فسادهایی در بدنه دولت است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که در شرایطی که مردم کشورمان و بسیاری از کارمندان پاکدست و خدوم دستگاه های دولتی از حقوق و دستمزدهای پایین رنج می برند نباید شاهد دریافت حقوق های نامتعارف و نجومی از سوی برخی مدیران خاص در کشور باشیم، تصریح کرد: با توجه به این که یکی از شاخص های مهم انقلاب اسلامی برپایی عدالت در جامعه است نباید این گونه تضادها در کشور وجود داشته باشد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به دغدغه جدی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص رسیدگی دولت نسبت به موضوع حقوق های نجومی خاطرنشان کرد: تنها عزل چند مدیر و بازگرداندن مبلغی پول به خزانه دولت دردی را دوا نمی کند بلکه باید مسأله فساد در بدنه دولت به صورت ریشه ای برطرف شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله فسادهای دولتی و حقوق های نجومی زمینه بی اعتمادی مردم نسبت به نظام را فراهم می کند، تصریح کرد: متأسفانه این مسأله موجب سوء استفاده دشمنان نظام و به ویژه رسانه های مخالف بر علیه کشورمان شد.

امام جمعه نکا با تأکید براین که نباید یک عده خاص موجب بی اعتمادی مردم نسبت به دولت و دیگر مدیران تلاش گر کشور شود، خاطرنشان کرد: دولت باید با برخورد جدی و قاونی با این گونه افراد برای همیشه مسأله فسادهای اقتصادی در بدنه دستگاه های اجرایی را پایان دهد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت گزارش آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در خصوص رسیدگی به نجومی بگیران به مردم تأکید کرد و گفت: مردم کشورمان همچنان منتظر گزارش دقیق مسؤولان نسبت به این پرونده مهم هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود مهم ترین نیاز امروز کشور را رفع مشکلات اقتصادی و تقویت اشتغال برای جوانان دانست و تصریح کرد: متأسفانه علیرغم شعارها و وعده های داده از سوی دولت در سال های اخیر اما همچنان شاهد مشکلات اقتصادی و موضوع بیکاری در کشور هستیم.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که رفع معضل بیکاری در کشور از بسیاری بحران های اجتماعی و فرهنگی می کاهد، خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین خواسته مردم از دولت تقویت اقتصاد داخلی و همچنین کاهش بیکاری در جامعه است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران همچنین به موضوع بدعهدی آمریکایی ها در جریان برجام اشاره کرد و با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدای آغاز مذاکرات نسبت به بدعهدی آمریکایی ها هشداری لازم را داده بودند، گفت: امروز حتی خود مذاکره کنندگان و دولت نیز نسبت به نقض برجام از سوی آمریکایی ها اذعان دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران، طرح تمدید قانون تحریم های ده ساله علیه ایران از سوی آمریکایی ها را نمونه ای از بدعهدی و دروغگویی مقامات آمریکایی اعلام کرد و افزود: سیاست آمریکایی ها علیه ملت ایران هیچ گاه تغییری نخواهد کرد، چون آنها با اصل انقلاب و نظام اسلامی مشکل دارند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که آمریکایی ها دشمن درجه یک ملت ایران بوده و خواهند بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها حتی بعد از توافق نامه برجام نیز به بهانه های واهی نظیر حقوق بشر و حمایت از جبهه مقاومت ملت ایران را محکوم و تهدید به تحریم کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران مردمی مقاوم و مدافع جبهه مقاومت هستند و به این راهبرد مهم خود ادامه خواهند داد، تصریح کرد: استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر جبهه مقاومت هیچ گاه تغییر نخواهد کرد و امروز این استراتژی به الگویی برای بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمن از جهان مدار شدن انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بسیار عصبانی و هراسان است، خاطرنشان کرد: گسترش جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان پایه هاب حکومت های مستکبر و دیکتاتور جهان را متزلزل کرده است./1317/202/ب2

ارسال نظرات