۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۶۵۳۰۲
امام جمعه زابل:

شهیدان راه انقلابی زیستن را به ما آموختند

امام جمعه شهرستان زابل گفت: شهیدان راه انقلابی زیستن را به ما آموختند؛ آنان برای پاس داشتن ارزش‌های اسلامی و انقلابی، به ندای رهبر لبیک گفتند و تا آخرین نفس نیز پای این میثاق ایستادگی کردند.
کیخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل 15 آذرماه در یادواره شهیدان رنجوری‌مقدم که در زابل برگزار شد، گفت: شهدا در شرایطی حساس، به ندای پیر جماران لبیک گفتند و برای این انقلاب ازعزیزترین سرمایه خود که جان است بذل کردند.

امام جمعه زابل بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا برای این هدف است که یاد و خاطره شهدا زنده شود؛ زیرا برای انقلابی زیستن، نیاز به الگو داریم و شهدای بهترین الگو هستند.

وی افزود: امروزه میدانی سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس وجود دارد و ما در نقطه وسط این میدان حضور داریم و آن عرصه جنگ نرم است. در عرصه جنگ نرم منافقینی از درون می‌خواهند انقلاب را از بین ببرند و دشمنانی از بیرون می‌خواهند در تصمیم سازی نفوذ و منافق پروری کنند.

وی عنوان کرد: دشمن در خیلی از مکان‌ها من‌جمله دانشگاه و حوزه علمیه نفوذ کرده است. دشمن می‌خواهد شبهه افکنی کند، اصول اعتقادی را زیر سؤال ببرد تا به تدریج جامعه نسبت به معروف و منکرها بی تفاوت شود.

حجت‌الاسلام کیخا اظهار کرد: آحاد ملت اسلامی وظیفه دارند که از ارزش های این انقلاب دفاع و بر بلندای اندیشه بایستند و چشم شان به آرمان هایی باشد که در سینه شهدا بود و برای آنها جان باختند. کتاب شهادت را ورق بزنیم و تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنیم تا بدانیم در چه مکانی هستیم و چه وظایفی بر دوش ما است.

سومین یادواره شهیدان رنجوری مقدم، با همکاری سپاه و خانواده‌های آن شهیدان در مصلی المهدی زابل با حضور مدیر کل صدا و سیما و مدیر کل بنیاد شهید و مؤمنین و خانواده‌های شهدا برگزار شد./831/202/ب3

ارسال نظرات