۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۶۵۳۴۸

برگزاری طرح نخبه پروری در مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز

جانشین مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به عمامه گذاری 7 طلبه مدرسه از برگزاری طرح نخبه پروری در مدرسه برای جذب طلبه خبر داد.
نخبه پروری

حجت الاسلام فراتسه، جانشین مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن 17 ربیع الاول به عمامه گذاری 6 تا 7 طلبه مدرسه در این روز اشاره و اظهار داشت: پیگیری های لازم برای حضور نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفته است که در صورت عدم حضور، از دیگر بزرگواران بهره خواهیم برد.

 جانشین مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز به برگزاری طرح نخبه پروری در مدرسه اشاره و ابراز داشت: در این طرح نخبه های مدارس آموزش و پرورش شهرستان هفته ای دو جلسه در حوزه حضور و برنامه های سیاستی، بصیرتی و فرهنگی برای آنها برگزار می شود که در ادامه نیز طلبه های حوزه از میان چنین نخبگانی انتخاب خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان این که طلبه های مدرسه به عنوان مربی حلقه های صالحین در مساجد حضور پیدا می کنند، گفت: 40 تا 50 طلبه معمم و غیر معمم پایه های بالاتر مدرسه هر شب چنین برنامه ای را برگزار می کنند که افزون بر این تعداد، طلبه های معمم با عضویت در سامانه سجام به فعالیت های تبلیغی اعزام می شوند.

حجت الاسلام فراتسه اظهار داشت: طلبه ها در 7 پایه تحصیلی به صورت حضوری و پایه هشتم به صورت نیمه حضوری در مدرسه به تحصیل اشتغال دارند و با حضور در مدارس به اقامه نماز و پاسخگویی به شبهات می پردازند.

وی به برگزاری دوره هایی برای نقد فرق ضاله اشاره و عنوان کرد: در این باره از اساتید بومی، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان برای حضور در مدرسه دعوت به عمل می آید که این اساتید بزرگوار نیز با حضور در مدارس، دانشگاه ها و مساجد به پاسخگویی شبهات می پردازند.

جانشین مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز در پایان ضرورت توجه مسؤولان به شهرستان را خواستار و گفت: این شهرستان از لحاظ مادی و فرهنگی نیازمند توجه بیشتر است./9456/303/ب3

ارسال نظرات