۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۶۵۴۹۶
برای دومین سال متوالی صورت گرفت؛

کسب رتبه برتر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در کشور

شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد.
کسب رتبه برتر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در کشور

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، گفت: در مراسم تجلیل از برگزیدگان شوراهای فرهنگ عمومی که در هتل لاله تهران برگزار شد، شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم ترین جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: این جلسات به صورت ماهانه و با حضور مسؤولان ارشد استانی در شهرکرد برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شناسایی مشکلات و دغدغه های جامعه را از اهداف برگزاری شورای فرهنگ عمومی عنوان و ابراز کرد: با برگزاری جلسات شورای فرهنگی عمومی ایده ها و نظرات مسؤولان برای برطرف کردن مشکلات مطرح می شود.

کارگران با بیان اینکه نظرات و راهکارهای جدیدی که در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح می شود، بسیار مؤثر است، تصریح کرد: رسانه ها نقش مؤثری در ترویج فرهنگ در جامعه دارند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

خاطرنشان می شود: در مراسم تجلیل از برگزیدگان شوراهای فرهنگ عمومی که در هتل لاله تهران برگزار شد، حجت الاسلام حسین شاهمرادی، دبیر شوراری فرهنگ عمومی کشور با اهدا لوح سپاس از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شوراری فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد./303/9457/ب1

ارسال نظرات