۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۴۶۶۳۶۶
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

فساد و دستبرد به بیت المال از موانع ظهور است

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه فساد و دستبرد به بیت المال از موانع ظهور است گفت: امروز حرام خواری، حقوق های نجومی و دستبرد به بیت المال، خیانت و اختلاط بین دختر و پسر ظهور را به تأخیر می اندازد.
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان این شهرستان با تبریک به مناسبت آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) ابراز داشت: طلاب روزانه با امام زمان (عج) تجدید پیمان کرده تا زمینه های ظهور ایشان را فراهم کنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد: غیبت و بدگویی دیگران، دروغگویی و کم کاری مسؤولان، بی حجابی و فقر و فحشا ظهور امام زمان (عج) را به تأخیر می اندازد.

وی در ادامه افزود: امروز حرام خواری، حقوق های نجومی و دستبرد به بیت المال، خیانت و اختلاط بین دختر و پسر و بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر قلب امام زمان (عج) را به درد می آورد.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: طلاب و روحانیان اعمال و رفتار روزانه خود را مراقبت کرده و درصدد ترویج مبانی دینی در جامعه برآیند زیرا حفظ ارزش های دینی در جامعه مقدمات ظهور را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به کوتاهی و بی توجهی برخی مسؤولان در انجام وظایفشان گفت: امام زمان (عج) نسبت به اعمال و رفتار انسانها به خصوص شیعیان آگاهی داشته و آنها را رصد می کند از این رو بی تفاوتی و پایمال کردن حق مردم نیز ظهور امام را به تأخیر انداخته و سبب قهر خداوند خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب ادامه داد: متأسفانه امروز دانشگاه ها و مراکز تربیتی به محل جولان برخی سیاسیون تبدیل شده و جوانان و نوجوانان را از هدف اصلی که همان حفظ ارزش های نظام و ترویج تفکر انقلابی است دور می کنند.

این مسؤول اظهار داشت: امروز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از ضروریات است زیرا احیای این فریضه در هر صنف، شغل و عرصه ای جامعه را از ناپاکی ها و دزدی ها دور خواهد کرد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در پایان با اشاره به دعای عهد امام زمان (عج) تأکید کرد: طلاب علاوه بر قرائت دعای عهد، قلب و روح خویش را با رسالت امام زمان (عج) گره زده و مقدمات ظهور ایشان را فراهم کنند./857/202/ب3

ارسال نظرات