۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۶۶۷۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

برگزاری نماز در مدارس و ادارات فرصت تبلیغی مغتنمی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری نماز در مدارس و ادارات برای ما فرصتی تبلیغی است که باید به عنوان سربازان امام زمان(عج) و کسانی که ملبس به لباس رسول اکرم(ص) هستیم احساس وظیفه کرده و در جهت نشر فرهنگ دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) تلاش کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی عرب پورمدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان پیش از ظهر امروز در همایش فصلی روحانیان ائمه جماعات مدارس، ادارات و مساجد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان اظهار داشت: از آنجا که لازم است روحانیان به روز و آگاه از مسائل زمان خود باشند و بدانند چه وقایعی رخ داده و یا خواهد داد و نحوه عکس العمل و واکنش آنها چه باید باشد، سازمان تبلیغات سعی دارد برنامه های مناسبی ارائه دهد.

وی بیان داشت: همچنین از آنجا که بحث حمایت، نظارت و پشتیبانی روحانیت به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است از این رو تلاش می شود اساتید برجسته دعوت شوند تا روحانیان کمال استفاده و بهره را ببرند.

حجت الاسلام عرب پور تاکید کرد: باید بدانیم اگر کوتاهی از سوی روحانیت صورت گیرد تبعات بدی در پی دارد زیرا آتشی که افروخته شود تر و خشک را با هم می سوزاند زیرا هر روحانی نماینده جماعت روحانیان است.

وی ادامه داد: اگر اعتبار روحانیت به واسطه عملکرد بد یک روحانی به خطر بیفتد دیگر نه تنها سخن آن روحانی بلکه سخن دیگر روحانیان نیز در میان مردم اثر نخواهد داشت از این رو در این زمینه بسیار باید دقت کرد.

حجت الاسلام عرب پور ابراز داشت: برگزاری نماز در مدارس و ادارات برای ما فرصتی تبلیغی است که باید به عنوان سربازان امام زمان (عج) و کسانی که ملبس به لباس رسول اکرم (ص) هستیم احساس وظیفه کرده و در جهت نشر فرهنگ دینی و فرهنگ اهل بیت (ع) تلاش کنیم زیرا این فرصت، فرصتی مغتنم است که نباید از آن غافل شد.

وی افزود: البته در زمینه بهره مندی از این فرصت فرمول خاصی ارائه نمی دهیم بلکه معتقدیم هر کس متناسب با زمان و شرایطش در این زمینه فعالیت کند تا رسالتش را انجام داده باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: دقت در رعایت نظم برای امام جماعت چه از نظر ساعات حضور و چه از نظر حضور مستمر در مدارس و ادارت بسیار با اهمیت است زیرا ما نمادی از دین هستیم از این رو باید به عهدمان پایبند باشیم.

وی اشاره کرد: رفتار امام جمائت با مخاطبانش بسیار مهم است زیرا هر چه مهربان تر و صمیمانه تر باشد به جذب افراد بیشتر کمک می کند در غیر این صورت مردم ارتباط لازم را با ائمه جماعات برقرار نخواهند کرد./202/9703/ب1

ارسال نظرات