۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۶۷۱۷۱
مدیر حوزه علمیه خواهران خبر داد؛

ایجاد زیرساخت های جامع فناوری اطلاعات در حوزه علمیه خواهران

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی گفت: امروز به همت بلند مسؤولان فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران، زیرساخت های جامعی فراهم شده تا بستری برای هدایت، سرایت آموزه ها و معارف دینی به مخاطبان باشد.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی،‌ مدیر حوزه علمیه خواهران، عصر امروز با افتتاح کتابخانه مرکزی حوزه علمیه خواهران ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته پژوهش، اظهار داشت:‌ ما ورثه انبیاء بوده و مدعی هستیم که جا پای این بزرگواران خواهیم گذاشت از این رو باید همانند انبیاء به مسائل اخلاقی اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی ابراز داشت: ضروری است تا حوزه‌های علمیه همچون پیامبر اکرم(ص) در راه اکمال مکارم الاخلاق کوشا باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به برخی وظایف حوزه علمیه، تصریح کرد: تمام تلاش حوزه های علمیه بر آن است که همواره رابطه انسان را با مصدر وحی باز نگاه داشته و این حرکت جزء وظایف بخش‌های مختلف حوزه اعم از آموزش، پژوهش، تبلیغ، تهذیب و ... است.

وی خاطرنشان کرد: تمام هدف آموزش، پژوهش، تبلیغ و ... انتشار و تولید علم در ساحت معارف اسلامی است و حوزه های علمیه نیز از گذشته تا کنون تمام همت خود را بر این راه گماشته است اما این راه با ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) به کمال خود خواهد رسید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تلاش چند برابر محققان و پژوهشگران را لازمه پیشرفت در عصر کنونی دانست و تأکید کرد: امروزه می‌طلبد تا پژوهشگران تلاش خود را دو چندان کنند تا به باب‌های بیشتری از علم دست پیدا کنند.

وی اظهار داشت: امروز به همت بلند مسؤولان فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران، زیرساخت های جامعی فراهم شده تا بستری برای هدایت و سرایت آموزه ها و معارف دینی به مخاطبان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی ابراز داشت: در معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران نیز حرکت مناسب و تعامل دو سویه خوبی با مرکز فناوری اطلاعات آغاز شده که بسیار ضروری است.

وی آغاز به کار این کتابخانه را مبارک دانست و بیان داشت: این کتابخانه، آغاز راهی برای کتابخانه مرکزی حوزه علمیه خواهران بوده و امیدواریم در آینده نزدیک تعداد کتب آن به چندصدهزار جلد برسد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در پایان این افتتاحیه خاطرنشان کرد: تجهیز کتابخانه مرکزی خواهران نیز از اولویت های ما است که ان شاءالله در بودجه سال آینده، رقم مناسبی را برای این کار اختصاص خواهیم داد. /878/202/ب3

ارسال نظرات