۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۶۷۶۲۴

برگزاری دوره سواد رسانه در مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی

معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی از برگزاری دوره های بینش مطهر، سواد رسانه ای و روانشناسی اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی در این مدرسه خبر داد.
سواد رسانه ای

حجت الاسلام موسوی، معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری امتحانات میان ترم از طلاب ابراز داشت: تا ده روز دیگر امتحانات نیمسال اول تحصیلی آغاز خواهد شد و هم اکنون کارهای مقدماتی برای برگزاری مراسم عمامه گذاری سه طلبه در حال اجرا است.

معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی با بیان این که مراسم عمامه گذاری در روز ولادت رسول خدا(ص) برگزار می شود، عنوان کرد: برگزاری جلسات اخلاق برای طلاب از فعالیت های ثابت مدرسه است و همچنین برگزاری دوره بینش مطهر اعلام اما تاکنون تعداد ثبت نامی برای اجرای این دوره به حد نصاب نرسیده است.

این مقام مسؤول با اشاره به این که دوره بینش مطهر در نیمسال دوم سال تحصیلی برگزار می شود، افزود: ثبت نام طلاب برای حضور در دوره های «روانشناسی اسلامی» و «سواد رسانه ای» از 4 روز پیش آغاز شد که پس از به حد نصاب رسیدن برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان توزیع نرم افزارهای فرهنگی میان طلاب مدرسه اظهار داشت: قرار بر آن شد تا اساتید دوره های «روانشناسی اسلامی» و «سواد رسانه ای» جزوه و منابعی را تهیه و در خلال برگزاری دوره ها در اختیار طلاب قرار دهند.

وی در پایان به برگزاری دوره «طلبه بالندگی» در نمیسال دوم تحصیلی پس از هماهنگی با مرکز مدیریت اشاره و ابراز امیدواری کرد که در هفته وحدت و ولادت رسول خدا(ص)، طلاب وظایف اصلی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند./303/9456/ب1

ارسال نظرات