۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۶۷۷۲۸

«مرداب خونین» در انتظار پروانه ساخت است

نویسنده فیلمنامه «مرداب خونین» گفت: چندین سال است که در انتظار سرمایه گذار هستم، اما هنوز نتوانسته‌ام برای این کار دفاع مقدسی سرمایه‌گذاری پیدا کنم.
فیلم دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا، حمید بهمنی، کارگردان سینما و تلویزیون با بیان این‌که برای کار جدیدش سرمایه‌گذار پیدا نمی‌کند، اظهار کرد: «مرداب خونین» عنوان یک فیلمنامه دفاع مقدسی است که چند سالی است می‌خواهم آن را جلوی دوربین برم، اما هنوز برای آن سرمایه‌گذاری پیدا نکرده‌ام. این فیلم که در ژانر دفاع مقدس می‌پردازد درباره همکاری تکاوران نیروی دریایی ارتش و نیروهای سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس توجه دارد. 

وی افزود: این فیلم سینمایی داستان یکی از عملیات‌های مشترک ارتش، سپاه و بسیج است که در آن نیروهای بعثی به سختی شکست خوردند. فیلمنامه این کار را اکبر سنگی نوشته و قرار است تهیه‌کنندگی کار را مهدی عظیمی بر عهده داشته باشد. 

این فیلم‌ساز در پاسخ به این سوال که چرا از این کار حمایت‌های لازم به عمل نمی‌آید، گفت: این کار از داستانی دفاع مقدسی سود برده و در آن رشادت شهدا تصویر می‌شود، اما متاسفانه تا به امروز نتوانسته‌ایم برای آن سرمایه‌گذاری پیدا کنیم. نکته جالب اینجاست که بسیاری از ارگان‌های انقلابی در توجیه کمک نکردنشان نبود بودجه را دلیل می‌آورند، درصورتی که می‌دانیم هزینه در جای دیگر خرج می‌شود. 

بهمنی در انتهای بیان کرد: حمایت از سینمای دفاع مقدس تنها با حرف و شعار بهبود پیدا نمی‌کند، بلکه باید در عمل به آن جامعه عمل پوشاند، اما آنچه از شواهد بر می‌آید، فعلا دستیابی به چنین خواسته‌ای امکان‌پذیر نیست. برای همین آینده مطلوبی برای سینمای دفاع مقدس حداقل در شرایط فعلی نمی‌بینم./872/102/ب3

 

 

ارسال نظرات