۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۶۸۲۵۸
امام جمعه سردشت دزفول:

برجام برنامه دشمنان برای براندازی نظام اسلامی است

امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به این که براساس برجام همه تحریم ها باید برداشته شود، گفت: برجام برنامه جامع دشمنان برای براندازی نظام اسلامی و نشان دهنده خباثت ها و بدعهدی های آمریکا است.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که تمدید تحریم های 10 ساله از سوی کنگره آمریکا قطعا نقض برجام است، ابراز داشت: براساس مفاد برجام وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه ای از سوی طرف های مذاکره کننده نقض برجام محسوب می شود.

امام جمعه سردشت دزفول گفت: در صورت نقض برجام دولت طبق بند 3 مصوبه مجلس شورای اسلامی موظف است تا اقدامات لازم را انجام و فعالیت های برجام را متوقف کند و هم اکنون همه مسؤولان نظام اسلامی یک صدا تمدید تحریم های ده ساله را نقض برجام بیان می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول در ادامه سخنان خود با اشاره به این که براساس بند 8 مقدمه و بند 260 متن اصلی برجام، تمدید تحریم های ده ساله نقض برجام است، خاطرنشان کرد: آمریکا در پی حل مسأله برجام نیست و عدم وتوی قانون داماتو از سوی اوباما نشان دهنده بدعهدی، دروغگو بودن سیاست مداران آمریکایی و دشمنی آنها با اسلام و ملت ایران است.

حجت الاسلام نصیری به عدم خوشبینی رهبر معظم انقلاب نسبت به مذاکرات اشاره و عنوان کرد: خیانت، تهدید و جنایت های آمریکا در 37 سال گذشته علیه نظام اسلامی را شاهد هستیم و آمریکا رابطه مسالمت آمیزی با جمهوری اسلامی نخواهد داشت که نقض های متعدد برجام از دیگر نمونه های خیانت آمریکایی ها است.

وی با بیان این که براساس توافق نامه برجام همه تحریم ها باید از روز نخست امضای توافق نامه برداشته شوند، افزود: برداشته نشدن و افزودن تحریم های جدید نقض عهد و خیانت و نشان دهنده آن است که برجام حلال مشکلات هسته ای کشورمان نیست.

امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به این که برجام برنامه جامع دشمنان برای براندازی نظام اسلامی است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تذکراتی در این زمینه دادند و بدقولی های آمریکا را به مذاکره کنندگان گوشزد تا بدحسابی و خیانت طرف مقابل توجیه نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول به ضرورت مقابله با بدعهدی ها از روز نخست برجام اشاره و اظهار داشت: متأسفانه مسؤولان چنین توجهی نکردند و تنها راه مقابله با خیانت ها و بدعهدی های آمریکا، ایستادگی و پیروی محض از فرامین رهبر معظم انقلاب است./302/9456/ب1

ارسال نظرات