۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۶۸۳۱۵
در راستای محکومیت اقدام ضد فرهنگی مسؤولان دانشگاه رازی صورت گرفت؛

حمایت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از موضع گیری قاطعانه آیت الله علما

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه طی پیامی ضمن محکومیت اقدام ضد فرهنگی مسؤولان دانشگاه رازی، حمایت خود را از موضع گیری آیت الله علما اعلام کرد.
بیانیه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در واکنش به حواشی اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه، طی پیامی حمایت خود را از مواضع آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اعلام کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

آنچه در جلسه شب شعر دانشجویی دانشگاه رازی گذشته، موجب نگرانی و تأسف اینجانب شد.

انتظار ما از دانشگاهها برنامه ریزی برای توسعه علم و تربیت دینی و اجتماعی جوانان است و آنچه در نشست مذکور گذشته است با این خواسته و انتظار عوام و خواص از دانشگاه در تضاد است.

از مسؤولان امر می خواهم تا با دقت و نظارت بر آنچه در دانشگاهها می گذرد، از ایجاد زمینه های ناهنجاری و انحراف افکار امانات مردم که به جهت انسان سازی در اختیار آنان است جلوگیری نموده و در مورد اخیر نخست آنان که به عنوان سخنران و شاعر این مطالب موهن و ساختارشکنانه را به خورد دانشجویان آینده ساز داده اند مورد پیگرد قرار داده و سپس کوتاهی مسؤولان در نظارت و هماهنگی را به جد و فی الفور بررسی نمایند.

امید است با دقت نظر و دلسوزی مسؤولان و متولیان فرهنگی و دانشگاهی اجازه چنین رویدادهایی که مروج فساد و بی بندوباری است را ندهند تا مقدسات دینی بازیچه دست عده ای نا آگاه و یا مغرض دین قرار نگیرد.

لازم است از دقت نظر و صراحت و قاطعیت حضرت آیت الله علما  در این خصوص تقدیر نموده، حمایت خود را از موضع گیری ایشان اعلام نمایم./857/101/ب2

 

ارسال نظرات