۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۶۸۳۶۷
مدیر حوزه علمیه قزوین:

امنیت ایران اسلامی مرهون حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران است

حجت الاسلام عباسی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در منطقه ای ناامن مرهون وجود شهدا، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است که باید ضمن قدردانی با الگوگیری و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان همواره راه آنها را ادامه دهیم.
حجت الاسلام علی عباسی حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز با حضور در بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز استان قزوین با یادگار دوران دفاع مقدس، جانباز سردار حاج حمزه قربانی دیدار  کرد و گفت: ازخدای متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این رزمنده دوران دفاع مقدس خواهان هستیم.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، ابراز کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادتها و حماسه آفرینی ایثارگرانی است که با جان و دل از میهن خود دفاع کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان کارنامه درخشان ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم فراموش نشدنی است.

وی افزود: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، عشق آنان به ایثار و شهادت ‌طلبی بوده که امروز این عشق در وجود تک تک این مردم جاری است و همین مهم موجب ترس دشمن از ایران اسلامی شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چرا که فرهنگ ایثار و شجاعت موجب ترس دشمنان شده و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اهمیت اینکه امروز ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به الگویی موفق و کامل برای سایر ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است، بیان داشت: امروز هر چه داریم، از فداکاری‌ها و رشادت‌های عزیزانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه اظهار کرد: پیشرفت روزافزون ایران در همه حوزه های علمی، اقتصادی، صنعتی و پزشکی مرهون جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان گفت: بسیاری از توفیقات نظام اسلامی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی است که در طول آن سال‌ها در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از جان گذشتگی کردند./853/102/ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات