۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۴۶۸۷۷۹
مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور:

حراست از آرمانها و ارزشهای اخلاقی وظیفه هر مسلمانی است

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با اشاره به اینکه حراست از آرمانها و ارزشهای اخلاقی وظیفه هر مسلمانی است، گفت: حادثه اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و دل هر انسان مؤمن و اخلاق مدار را به درد آورده است و متأسفانه لکه سیاهی در سابقه کاری این دانشگاه مهم به ثبت رسیده است.
حجت الاسلام علیرضا مستشاری

حجت الاسلام علیرضا مستشاری، مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به حواشی دانشگاه رازی کرمانشاه، ابراز داشت: ایمان به خداوند و ملائکه و انبیای الهی و حفظ و حراست از آرمانها و ارزشهای اخلاقی وظیفه هر مسلمانی است.

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور این مسأله را مسأله ای فراجناحی دانست و افزود: این مطلب مرتبط به این جناح و آن جناح و حتی موافقان و مخالفان انقلاب نیست.

وی اظهار داشت: حادثه اخیر دانشگاه رازی کرمانشاه به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و دل هر انسان مؤمن و اخلاق مدار را به درد آورده است و متأسفانه لکه سیاهی در سابقه کاری این دانشگاه مهم به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام مستشاری تصریح کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاهی کشور با محکوم کردن برگزاری این گونه جلسات از همه کسانی که در اعتراض به آن واکنش نشان داده اند به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان کرمانشاه و اساتید و دانشجویان متدین و اخلاق مدار قدردانی می کنم.

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور عنوان داشت: امید است ریاست محترم دانشگاه هر چه سریعتر و بدون هیچ گونه ملاحظه و مماشات به وظیفه دینی و اخلاقی و قانونی خویش عمل کند.

این مسؤول در پایان اظهار داشت: عملکرد شایسته مسؤولان مربوطه و برخورد درست و بجا با مسببان این حادثه سبب می شود توهین به مقدسات و اخلاق و ادب در کارنامه دانشگاه رازی و ریاست محترم این دانشگاه ثبت نشود./857/302/ب2

ارسال نظرات