۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۷۰۰۴۷

برگزاری نشست تخصصی بازشناسی فتنه 88 در مدرسه علمیه نرجس زاهدان

مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) شهرستان زاهدان گفت: در آستانه سالروز حماسه 9 دی، نشست علمی تخصصی بازشناسی فتنه 88 و همچنین تأثیر حماسه بزرگ 9 دی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.
حماسه 9 دی

ملک‌تاج رخشانی، مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: نشست بازشناسی فتنه 88 و همچنین تأثیر حماسه بزرگ 9 دی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن ویژه بانوان استاد و طلبه، صبح فردا در زاهدان برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) شهرستان زاهدان اظهار کرد: سخنران این نشست علمی تخصصی که با حضور اساتید حوزه علمیه برگزار می‌شود، محمد اسماعیل مجلسی، مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: در ماجرای فتنه 88، عوامل بسیاری وجود داشت که پرداختن به آن‌ها سبب می‌شود تا در جامعه روشنگری صورت گیرد و مردم با زوایای مختلف آن، دست پیدا و آشکار دشمن و همچنین راه‌های جلوگیری از بروز مجدد چنین حوادثی آشنا شوند.

رخشانی با بیان اینکه این نشست علمی تخصصی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: مروری بر مقوله دشمن شناسی و راهکارهای مقابله با هجمه های دشمن و نیز بررسی نقش ولایت فقیه در حفظ نظام اسلامی به ویژه در مواقع فتنه از جمله اهداف برگزاری این نشست است./303/831/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
Ahmadreza
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۶
خدا رحمت کنه حاج خانوم رخشانی رو
0
0