۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۷۰۰۶۲
فرمانده سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله:

تبدیل تهدیدها به فرصت از افتخارات نظام اسلامی است

فرمانده سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: از افتخارات نظام به امام خامنه‌ای تبدیل تهدیدهایی نظیر جنگ، تحریم و فتنه به فرصت است.
روحی 9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام روحی فرمانده سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) امروز در همایش فاطمی به مناسبت بزرگداشت 9 دی که در حسینه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله برگزار شد، با اشاره به اهداف فتنه 88 گفت: از افتخارات این نظام که در راس آن ولی فقیه قرار دارد تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی با بیان اینکه هنر نظام اسلامی و ولایت فقیه است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است، اظهار داشت: دوران 8 سال جنگ تحمیلی فتنه‌ای بزرگ بود که برای اندازی یک نظام قدرتمند کافی بود، اما مردم انقلابی کشورمان در پیروی از ولایت فقیه و با فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی این تهدید بزرگ را به فرصتی برای پیروزی تبدیل کردند.

حجت‌الاسلام روحی افزود: امروز اقتدار نظام از نظر قدرت نظامی به جایی رسیده که دشمنان اعتراف می‌کنند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی وارد جنگ سخت شود، این درس بزرگ دفاع مقدس بود.

فرمانده سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) بیان داشت: بعد از دوران دفاع مقدس با فتنه‌هایی نظیر تحریم‌های ظالمانه مواجه شدیم که دشمن به زعم خود می‌خواست نظام را از پای درآورد، تعبیر آنها این بود که تحریم‌های فلج‌کننده در انتظار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تحریم‌ها نیز فتنه عظیمی بر علیه انقلاب اسلامی بود اما با تدابیر آگاهانه و شجاعانه ولی‌فقه رهبر معظم انقلاب همه این تحریم‌ها به فرصت تبدیل شد، طوری که امروز در پیشرفت علمی، تکنولوژی و فن‌آوری به جایی رسیدیم که در دنیا و بین کشورهای پیشرفته حرف برای گفتن داریم.

اقتصاد مقاومتی راه حل تحریم‌های اقتصادی است

حجت‌الاسلام روحی ادامه داد: دشمن ما را تحریم اقتصادی کرد، رهبر معظم انقلاب مساله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که اگر اجرایی شود تحریم‌های اقتصادی نیز اثرگذار نخواهد بود.

فرمانده سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) با شاره به اینکه فتنه 88 خطر بزرگی برای نظام بود، ابراز کرد: فتنه‌گران برای پیشبرد اهداف شوم خود ابتدا تقلب در انتخابات را مطرح کردند اما نظام جمهوری اسلامی با برخورد هنرمندانه ماهیت فتنه و فتنه‌گران را روشن کرد و مردم متوجه شدند که آنان با دین، امام حسین(ع) و انقلاب مشکل دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه حماسه 9 دی کارنامه افتخارآمیزی است که نقشه دشمنان را نقش برآب کرد، اظهار داشت: زمانی که مردم به ماهیت فتنه‌گران پی بردند حماسه 9 دی را آفریدند تا برای چندمین بار دشمنان داخلی و خارجی را مایوس کنند./201/807/ب1

ارسال نظرات