۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۷۰۵۶۴
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

القای ناکارآمدی نظام اسلامی برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب است

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی، گفت: از اهداف مهم دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، جلوگیری از الگوشدن نظام اسلامی و اشاعه اندیشه های اسلام سیاسی مبتنی بر مکتب اهل بیت(ع) در کشورهای دیگر است.
حسین تقی پور

حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اشاره به اهداف برنامه ریزی شده دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: دشمنان اهداف گسترده ای را برای مقابله با جمهوری اسلامی طراحی کرده اند و عمده تلاشهای ما برای دور کردن نسل جوان از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با برشمردن شش هدف دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: دین زدایی از جامعه اسلامی و به ویژه در کشور از هدفهای دشمنان است، زیرا آنها مهم ترین مانع رسیدن به منافع خود را در نظام اسلامی و جوامع مسلمان حاکم شدن دین می دانند.

امام جمعه گتاب به ترور شخصیت و ترویج شایعات درباره قشر روحانیت و در رآس آن ولایت فقیه از سوی رسانه های استکباری پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری منادیان و راویان دین یعنی روحانیت و در رأس آن ولی فقیه مدیریت می شود و از اینن رو دشمنان نظام برای ضربه زدن به انقلاب حمله و هجمه به حوزه های علمیه، روحانیت و ولایت فقیه را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی از سوی غرب، جلوگیری از الگوشدن نظام اسلامی و اشاعه اندیشه های اسلام سیاسی مبتنی بر مکتب اهل بیت(ع) در کشورهای دیگر است.

حجت الاسلام تقی پور برجسته سازی مشکلات داخلی از سوی رسانه های غربی را در راستای ممانعت از الگو برداری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تبلیغ دستگاه های تبلیغی استکباری علیه نظام اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی برای ناموفق بودن مدل جمهوری اسلامی و قرار گرفتن اندیشه سیاسی اسلام در دیگر کشورها است.

وی دیگر هدف دشمنان از ناموفق نشان دادن جمهوری اسلامی را گرفتن انگیزه از اندیشمندان و طراحان مدل تمدن اسلامی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای تعالی و رشد خود نیازمند وجود اندیشمندان و متفکرانی برای طرح ریزی یک مدل موفق و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات است و از این رو یکی از اهداف  دشمنان از ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، ایجاد یاس و سرخوردگی در بین اندیشمندان و نخبگان بر اساس الگوهای اسلامی پیشرفت است.

استاد حوزه و دانشگاه ایجاد ریزش در بدنه نیروهای وفادار انقلاب را از اهداف دیگر ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بیان و تصریح کرد: ایجاد تزلزل در بین نیروهای قدیمی، با صلابت و وفادار انقلاب بر اساس طراحی دقیق دشمن در جهت ریزش نیروهای انقلاب است که عقبه نظام از داشتن نیروهایی که حاضر به جانفشانی در این مسیر هستند، خالی شود.

وی افزود: امروز به برکت وجود جوان هایی مؤمن و جهادگر در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و حضور در جمع مدافعان حرم، ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه محسوب می شود و تلاش دشمنان برای دلسردی این نیروها و خالی شدن عقبه نظام از وجود این افراد فداکار جوان است.

حجت الاسلام تقی پور هدف دیگر از طراحی پیچیده دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی را جلوگیری از جذب حداکثری و رویش های جدید در انقلاب عنوان و تاکید کرد: بزک کردن چهره های غربگرا و حمایت های مالی و معنوی از آنها و بزرگ کردن ضعف های موجود در کشور در جهت جلوگیری از افزودن نیروهای جدید به جمع حامیان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بنا بر وعده الهی در قرآن مؤمنان نباید هیچ ترس و واهمه ای از فشارها و تهدیدهای دشمنان داشته باشند بلکه در مسیر نورانی راه حق با تبعیت از ولایت ادامه طریق کنند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل استحاله فرهنگی را خطری جدی و تهدید مهم برای نظام اسلامی برشمرد و گفت: جنگ فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به غیرت و عفت اسلامی در جامعه ما است تا انقلاب اسلامی در داخل کشور دچار استحاله فرهنگی و عدم پایبندی به مبانی دینی و ارزشی شود.

وی با بیان این مطلب که در کنار امنیت نظامی نیازمند امنیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور هستیم، افزود: افراد موثر انقلاب با استفاده از ظرفیت های رسانه ای به ویژه رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی به مقابله با شبهه افکنی های دشمنان نظام بپردازند.

حجت الاسلام تقی پور تأکید کرد: با قوی کردن قدرت استدالال و بصیرت جامعه و حضور پررنگ روحانیون و اندیشمندان اسلامی در شبکه های مجازی، مانع پذیرش آسان اخبار رسانه های معاند و فاسق از سوی جامعه شد.

وی ادامه داد: کارآمدی نظام اسلامی با بیان حقایق پیشرفت و طرح مطالبات از مسؤولان بر اساس مبانی انقلاب و اسلام امروز نیاز ضروری حوزه های علمیه و روحانیت است./1313/302/ب2

ارسال نظرات