۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۷۰۶۱۸
متولی حوزه علمیه امیرالمومنین:

9 دی روز ولایت و حقانیت نظام است/ با رهنمودهای رهبری طرح خاورمیانه جدید آمریکا شکست خورد

متولی حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) گفت: رهنمودها، حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از نیروهای مقاومت در سوریه و عراق آنها را به پیروزی رسانده و طرح آمریکای امپریالیسم برای خاورمیانه جدید را به طرح خاورمیانه متحد علیه آمریکا و اسرائیل تبدیل کرده است.
علی‌رضا تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا تقوایی متولی حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی که در مدرسه علمیه امیرمومنان علی(ع) برگزار شد، گفت: 9 دی روز ولایت و حقانیت نظام است.

وی افزود: فتنه‌گران با آشوب‌های خیابانی شرایط بسیار خطرناکی را برای کشور ایجاد کردند که به لطف الهی و نفس امام زمان(ع) و نائب برحق ایشان آتش فتنه خاموش شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تهران با بیان اینکه اثبات حقانیت نظام بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد: از همان اوایل انقلاب بودند کسانی که منافقانه مقابل نظام انقلاب اسلامی قرار گرفته و زیر چتر آمریکا و اسرائیل بودند.

حجت‌الاسلام تقوایی افزود: در این بین بودند افرادی که نام آیت‌الله یا سمت مرجعیت را با خود به یدک می‌کشیدند اما مقابل نظام و ولایت فقیه ایستادند، بنابراین ما باید مراقب باشیم شخصیت‌ها را در هر جایگاهی خوب بشناسیم.

وی ادامه داد: همین منافقان کوردلی که اوایل انقلاب به نام اسلام و قرآن بچه حزب‌اللهی‌های و انقلابیون واقعی ما را شهید می‌کردند امروز در دامن آمریکا بوده و با بدبختی تمام از ترامپ تقاضای کمک می‌کنند.

متولی حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه تاریخ صدر اسلام درحال تکرار است، اظهار داشت: امام حسن محتبی(ع) و امیرمومنان علی(ع) را منافقان داخلی با زهری که از سران کفر گرفتند به شهادت رساندند، امروز هم منافقان داخلی دست به دست دشمنان غربی داده و از آنها دستور می‌گیرند.

امروز همه باید بدانیم که مذاکره و رابطه با آمریکا چه کسانی را تقویت می‌کند

حجت‌الاسلام تقوایی افزود: امروز همه باید با هوشیاری و کسب آگاهی جریانات را بشناسیم، و بدانیم  که مذاکره و رابطه با آمریکا چه کسانی را تقویت می‌کند، از همان اوایل انقلاب جریان‌های مخالف نظام و ولایت فقیه با عناوین مختلف مرجعیت یا پیروی از قانون مقابل ولی‌فقیه ایستاده و تبعیت نکردند و قصد فریب مردم را داشتند، همانگونه که در صدر اسلام طرفداران معاویه برای فریب اصحاب امیرمومنان علی(ع) قرآن بر سر نیزه کرده و فریاد الحکم‌للله سر دادند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا انواع جریان‌های منافق مقابل امام راحل ایستادگی کردند، ابراز کرد: بعدها همین جریان‌های منافق، انتخابات ریاست جمهوری با بیشترین آراء را که می‌توانست عامل ثبات انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و وهابیت آل سعود شود به محل شکاف، رخته و نفوذ دشمن تبدیل کردند.

تبعیت از ولی‌فقیه عامل عزت مسلمانان است

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تهران با بیان اینکه در وصیت‌نامه الهی سیاسی امام راحل و وصیت‌نامه‌های شهدا بر اصل ولایت فقیه بسیار تاکید شده است، عنوان کرد: در طول تاریخ هر زمانی که مسلمانان ضربه خوردند به دلیل مخالفت با ولایت‌فقیه بوده و هر زمان موفق شده و عزت پیدا کردند نتیجه تبعیت از ولی‌فقیه بوده است جای تعجب دارد که برخی این مساله را درک نمی‌کنند.  

حجت‌الاسلام تقوایی با بیان اینکه امروز نقطه قوت نظام اسلامی ولی فقیه آگاه است، اظهار داشت: اگر کشور ما توانست به انرژی هسته‌ای دست پیدا کند به دلیل سفارش و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب بود چراکه نفت ما از بین خواهد رفت اما انرژی هسته‌ای یک نیروی تجدیدپذیر است که از بین نمی‌رود.

به برکت ولی‌فقیه دشمنان نمی‌توانند قدرت هسته‌ای را از ما بگیرند

وی افزود: متاسفانه امروز شاهدیم دشمنان خارجی با تکیه بر جریان غربگرای داخلی طی دو مرحله انرژی‌ هسته‌ای ما را تضعیف کرده است، اگر چه به برکت ولی‌فقیه نمی‌توانند قدرت هسته‌ای را از ما بگیرند.

متولی حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: در بخش اقتصادی اگر مسؤولان به آنچه رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی بیان فرمودند عمل کنند مشکلات حل خواهد شد، اگر این مشکلات حل نمی‌شود اگر مفاسد اقتصادی همچنان پابرجاست به این علت است که به صورت کامل از رهبر معظم انقلاب تبعیت نمی‌کنند.

با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب طرح خاورمیانه جدید آمریکا شکست خورد

حجت‌الاسلام تقوایی با بیان اینکه امروز نقطه قوت ما در منطقه تبعیت از ولی فقیه است، گفت: رهنمودها، حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از نیروهای مقاومت سپاهی و بسیجی در سوریه و عراق آنها را به پیروزی رسانده و طرح آمریکای امپریالیسم مادی گرا برای خاورمیانه جدید را به طرح خاورمیانه متحد بر علیه آمریکا و اسرائیل تبدیل کرده است.

وی افزود: با بیدار شدن مسلمانان نشانه‌های اتحاد آنها در غرب آسیا آشکار شده است که به زودی آمریکا و وهابیت آل سعود ناچار باید منطقه را ترک کنند، جای تاسف دارد که ملت‌های دیگر بیدار می‌شوند اما برخی در داخل کشور ما هنوز خواب هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تهران با بیان اینکه کامل‌ترین راه سعادت اطاعت از ولی فقیه است، عنوان کرد: کسب معرفت در اطاعت از ولی‌فقیه است، امروز شیعه انگلیسی و مرجع آنها که با کمک وهابیت در نهایت با ذلت سرسپرده آمریکا و انگلستان می‌شوند در واقع از وهابی‌ها نیز پست‌تر هستند.

حجت‌الاسلام تقوایی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از برادران اهل سنت ما به واسطه محبت به اهل‌بیت(ع) طرفدار نظام اسلامی و ولی فقیه هستند که یک نمونه آن مفتی اعظم سوریه است که درک کرده چه کسانی به دین و انسانیت ضربه می‌زنند به همین علت طرفدار نظام اسلامی ایران است./201/807/ب1

ارسال نظرات