۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۷۰۸۹۵
امام جمعه موقت شهرری:

تکرار کلمه بصیرت اوقات برخی را تلخ می‌کند/ نهم دی روز رسوایی وطن فروشان

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه نهم دی روز رسوایی وطن فروشان بود، گفت: انتخاب صحیح در سایه بصیرت محقق می‌شود و این امر مایه سعادت جامعه است.
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت ری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرری امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه، گفت: تقوای الهی انسان را از گزند گناه باز می‌دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب صحیح در سایه بصیرت محقق می‌شود، بیان داشت: انتخاب درست مایه سعادت جامعه است اگر افراد آگاهانه در انتخابات شرکت کنند و بدانند که طرف مقابل چه هدفی را دنبال می‌کند و در کدام راستا گام بر می‌دارد این همان بصیرت است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید به اینکه نخبگان سیاسی باید بصیرت داشته باشند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: تکرار کلمه بصیرت سبب اوقات تلخی برخی افراد می‌شود که چرا این واژه مورد تکرار قرار می‌گیرد؛ بصیرت چگونگی انتخاب درست را مشخص می‌کند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اینکه مردم بصیر در نهم دی ماه به وظیفه خود به درستی عمل کردند، اظهار داشت: مردم بصیر در نهم دی ماه شجاعانه در صحنه حاضر شدند و به دفاع از انقلاب و ولایت پرداختند و کسانی را که به مدت 8 ماه امور کشور را در کُما نگاه داشته بودند را کنار زده و نابود ساختند.

وی با بیان اینکه حضرت آیت الله نوری همدانی در زمان فتنه به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند که بنده کفن پوش برای ایراد خطبه به تهران خواهم آمد، گفت: شعار ایشان در نماز جمعه که فرمودند «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است»، مواضع دشمنان را آشکار کرد، در فتنه 88 گروه‌های بسیاری امتحان شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی درباره اینکه دشمنان خارجی فتنه گران را به عنوان انسانهای خداجوی و آزادی خواه معرفی می‌کردند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب شجاعانه و تنها در مقابل فتنه گران ایستادند و از خون شهدا دفاع کردند.

امام جمعه موقت شهرری گفت: فتنه گران پس از گذشت چند سال از آن جریان تلخ هنوز قصد عذرخواهی از ملت را نکرده و بر خواسته های خود هنوز پافشاری می‌کنند.

وی نهم دی را روز رسوایی وطن فروشان دانست و بیان داشت: ملت ایران این حماسه عظیم را خلق کردند و نشان دادند برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پشت رهبر معظم انقلاب استاده اند و اجازه هیچ حرکتی به دشمن نخواهند داد./813/201/ب2

ارسال نظرات