۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۰۹۹۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

فضاسازی های دشمن در راستای نابودی ارزشها و آرمان های جمهوری اسلامی ایران است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، گفت: فضاسازی های رسانه‌ای دشمنان در راستای تحقق اهداف جنگ نرم و نابودي ارزشهاي اخلاقي و اسلامي در جامعه است.
آيت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب الله مهمان‌نواز، نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به خطي كه رسانه‌های بيگانه در ناكارآمد معرفي كردن نظام اسلامي دنبال می‌کنند، اظهار داشت: رسانه‌های بيگانه و جریان‌های غرب‌گرای داخلي با فضاسازي و تشويش اذهان عمومي، در پي ضربه زدن و تضعیف ارزشها و آرمانهای نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان با تبليغ و سوءاستفاده از رسانه‌های خطي و مجازي به‌ منظور تحقق اهداف جنگ رواني و نرم، ارزشهاي اخلاقي و اسلامي را نشانه گرفته‌اند.

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: رسانه‌های ضدانقلاب با برنامه‌های مدون و اصولي خود در مسير تأمین اهداف سردمداران استكبار جهاني حركت می‌کنند تا از طريق ايجاد ترديد و تزلزل در اعتقادات و ارزشهاي معنوي و اسلامي جامعه، نظام جمهوري اسلامي را نابود كنند.

نماينده مردم استان خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري اضافه کرد: دشمنان و استعمارگران با توطئه‌های از پيش طراحی‌شده و ايجاد يأس و نااميدي در مردم به نفع الگوهاي وارداتي و بيگانه عمل كرده و به اين طريق فرهنگ و سبك زندگي غربي را رواج می‌دهند.

وي اظهار كرد: رسانه‌های بيگانه با تمسك به مسائل و مشكلات داخل كشور، برجسته كردن کاستی های موجود، بدگويي از چهره‌های شاخص انقلاب، تخريب شخصیت‌ها و تبليغ بی‌کفایتی و ناكارآمدي مسؤولان نظام اسلامي، عملكرد مسؤولان را تضعيف كرده و به اين وسيله مردم را از انقلاب اسلامي و آينده سياسي كشور نااميد می‌کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصريح كرد: جریان‌های غرب‌گرای داخلي و روشنفكران غرب‌زده هم تحت تأثیر القائات رسانه‌های بيگانه دستاوردهاي انقلاب را ناديده گرفته، در راستاي اهداف پيدا و پنهان رسانه‌های بيگانه عمل كرده و به اين وسيله مشروعيت نظام جمهوري اسلامي را زير سؤال می‌برند.

وي اظهار کرد: براي مقابله با اين خط مرموز و دسیسه‌های گوناگون دشمن بايد هوشيار باشيم و با بصيرت افزايي و درك نيات و اهداف دشمن، نقشه‌های آنها را خنثي كرده و به اين وسيله از اصول اسلام و ارزشهاي انقلاب محافظت كنيم./9314/302/ب2

ارسال نظرات