۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۷۱۶۶۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبیین آرمانهای انقلاب برای نسل جوان ضروری است

حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر تبیین تاریخی اقدامات بزرگ انقلابی که برای نسل جوان معرفی نشده است،‌ گفت: لازم است بیش از گذشته به اقدامات تاریخی انجام شده توجه کنیم، با بهره گیری از خلاقیت نسل جوان و جهت دهی به آن می توان در ترویج و تبیین ارزشها و آرمانهای تاریخی انقلاب موفق بود.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین‌ تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در جلسه سوم ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی با تأکید بر حفظ آرمان و ارزشهای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک رخداد بزرگ تاریخی است که باید همیشه زنده بماند.

وی با بیان اینکه لازم است اقدامات و تلاشهای ملت بزرگ ایران تحت رهبری امام راحل زنده بماند، ابراز داشت: تلاشها و اقدامات کم نظیر امام راحل در دوران انقلاب و مبارزات آن باید برای نسل جوان امروز تببین شود و خدمتهای امام خمینی (ره) برای نسل آینده ساز کشور بیان گردد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی وظیفه اصلی وظیفه مسؤولان نظام را ادامه راه امام و شهدا دانست و افزود: امروز ایران اسلامی در کنار دوستان بسیاری که دارد، دشمنان کثیری نیز دارد که برای ضربه و از میان بردن نظام اسلامی صف کشیده اند، تلاش دارند این نظام را دچار تزلزل کنند.

وی با تأکید بر تبیین تاریخی اقدامات بزرگ انقلابی که برای نسل جوان معرفی نشده است،‌ تصریح کرد: لازم است بیش از گذشته به اقدامات تاریخی انجام شده توجه کنیم، با بهره گیری از خلاقیت نسل جوان و جهت دهی به آن می توان در ترویج و تبیین ارزشها و آرمانهای تاریخی انقلاب موفق بود.

حجت الاسلام تقی زاده نشر سیاست های کلی انقلاب را از اولویت این دوره از برنامه‌های دهه فجر خواند و افزود: توجه به سیاست های کلی و انتشار آن، پشتیبانی از تشکل های جوان و نوپا، توسعه همبستگی و وحدت کلمه و توجه بیش‌ از پیش به قشر جوان و نوجوان جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های  این دوره از ستاد دهه فجر استان است.

وی با بیان اینکه نقد مردم می تواند یاری کننده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بهتر شدن برنامه ها باشد، خاطرنشان کرد: نگاه نقادانه به برنامه‌ها و فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی عامل رفع موازنه و یاری دهنده سازمان در اجرای بهتر برنامه ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان افزایش و شادابی در برنامه‌های دهه فجر، برگزاری ارتباطات گرم و صمیمی با تشکل ها و سازمانهای خصوصی و گسترش روابط سیاسی، فرهنگی و ورزشی را در تأثیرگذاری این برنامه ها مهم و ارزشمند دانست و گفت: در برنامه‌های این دوره از ایام‌الله دهه فجر باید از نقش زنان و جایگاه خانواده در انقلاب اسلامی نیز تقدیر به عمل آید./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات