۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۴۷۲۵۶۲
امام جمعه بهشهر:

اختلاف میان مسؤولان از فرصت خدمت به مردم می کاهد

امام جمعه بهشهر با بیان این که اختلاف میان مسؤولان ارشد کشور موجب دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب خواهد شد، گفت: مسؤولان کشور باید با عملکرد مثبت خود، دلبستگی مردم به انقلاب را تقویت کنند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری، امام جمعه بهشهر شنبه شب در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان، وحدت و همدلی را رمز پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: کشور بدون وحدت نمی تواند به اهداف و آرمان های انقلاب دست یابد.

وی با بیان این که پیشرفت های 38 ساله کشور در سایه وحدت و همدلی عموم مردم به دست آمده است، افزود: علیرغم همه توطئه ها و دشمنی ها با انقلاب و نظام اسلامی، اما امروز شاهد رشد و تعالی نظام هستیم.

مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که انقلاب عظیم ملت ایران در سایه وحدت و همدلی مردم به پیروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: دست های آلوده از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا میان مردم و نظام دودستگی ایجاد کنند که خوشبختانه با هوشیاری رهبری معظم و مردم این توطئه شکست خورد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که وحدت داخلی دستاوردهای بسیاری برای کشور در بر خواهد داشت، تصریح کرد: وحدت و همدلی راه نفوذ دشمن به کشور را خواهد بست و آرمان های نظام را تقویت خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه از ابتدای پیروزی انقلاب همواره عده ای تلاش کردند با بر هم زدن وحدت درونی مانع تحقق آرمان های انقلاب شوند، خاطرنشان کرد: اما مدیریت پیامبر گونه امام راحل و در ادامه نیز مقام معظم رهبری عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با بیان این که دشمنی ها با ملت ایران و نظام اسلامی پایان نیافته و همچنان ادامه دارد، گفت: عده ای در داخل فکر می کنند دشمنی با ملت ایران پایان یافته و امروز زمان تعامل و ارتباط است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ملت ایران همچون کوه استواری در برابر توطئه های دشمنان انقلاب ایستاده اند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی تنها چیزی که می تواند مانع تحقق توطئه های دشمنان شود، وحدت و همدلی داخلی مردم و مسؤولان است.

استاد حوزه علمیه مازندران به برخی مسائل پیش آمده طی هفته های اخیر میان مسؤولان ارشد کشور اشاره کرد و با بیان این که این گونه اختلاف ها به ضرر نظام است، بیان داشت: مسؤولان باید از مسائلی که موجب شادی و سوء استفاده دشمنان می شود به شدت پرهیز کنند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مسؤولان کشور نباید اختلاف های خود را رسانه ای کنند، تصریح کرد: کشاندن مشکلات درونی میان مسؤولان ارشد کشور به مطبوعات و رسانه ها موجب دامن زدن بیشتر به آن می شود.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که کشور در شرایط امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی میان مسؤولان است، خاطرنشان کرد: امروز کشور برای پیشرفت و توسعه نیازمند آرامش است و با اختلاف نمی توان به مشکلات رسیدگی کرد.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با بیان این که امروز مسأئل اقتصادی مهم ترین دغدغه مردم است، تصریح کرد: مسؤولان باید به جای اختلاف و درگیری به رفع مشکلات و گرفتاری عمومی مردم بپردازند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که مسؤولان باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده است تنها در راه خدمت به مردم استفاده کنند، افزود: اگر خدای ناکرده فرصت خدمت گزاری از دست برود، بازگشتی برای آن وجود نخواهد داشت و این مسؤول برای پاسخگو باشد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مسؤولیت ها تنها امانتی برای یک مدیر است و نباید به آن دل بست، تصریح کرد: دل بستگی یک مدیر به پست و صندلی از فرصت خدمت به مردم می کاهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز یکی از مهم ترین دغدغه های نسل جوان مسأله معیشت و بیکاری است که باید از سوی مسؤولان جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز مسأله بیکاری جوانان عامل بروز بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در کشور شده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که رفع مشکلات اقتصادی و موضوع بیکاری نسل جوان نیازمند همدلی و وحدت همه مسؤولان سه قوه است، بیان داشت: هر گونه اختلافی میان مسؤولان، علاوه بر افزایش حاشیه سازی ها در کشور مانع خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور می شود.

امام جمعه بهشهر با بیان اهمیت و امنیت در جامعه و مسؤولیت‌پذیری مدیران و دستگاه‌هایی اجرایی، بیان کرد: آنهایی که حقوق‌های حرام و نجومی گرفته‌اند باید دستشان برای مردم رو شود و مردم آنها را بشناسند چرا که این افراد به بیت‌المال مردم و اسلام دست بردند.

مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که اختلاف میان مسؤولان ارشد کشور موجب دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید با عملکرد مثبت خود، دلبستگی مردم به انقلاب را تقویت کنند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که دشمنان همواره به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و نظام هستند، افزود: اما این توطئه دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت ایران هیچ محقق نشد و پیوند مردم با نظام هر روز مستحکم تر از گذشته شده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که نباید کاری کنیم که ایمان مردم و روحیه آنها سرد شود، تأکید کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور رفع دغدغه های مردم بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز کشورمان دشمنان زیادی دارد و بدانیم که آمریکا، انگلیس، عربستان و بحرین دشمن آشکار ما هستند و هیچ‌گاه دست از نیرنگ‌های پلید خود بر نمی‌دارند، گفت: در این برهه از زمان باید با تمام جدیت کشور خود را رشد دهیم و با وحدت و همدلی به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم تا کشور را به سعادت و موفقیت سوق دهیم./1317/202ب2

ارسال نظرات