۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۷۵۱۷۹
امام جمعه بندرامام:

دولت در برابر آمریکا موضع انقلابی داشته باشد

امام جمعه بندر امام با بیان این که آمریکا بنای خود را بر قلدری و نه قانون قرار داده و برای حفظ منافع خود دست به هر کاری می زند، گفت: ترامپ به دنبال امتیاز گرفتن است و موفقیت آن بستگی به موضع دولت ایران دارد و اگر رویکرد انقلابی اتخاذ شود آمریکا و ترامپ هیچ غلطی نخواهند کرد.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا و اینکه قرارداد برجام یک سند حقوقی بین المللی است، ابراز داشت: برجام قراردادی چند جانبه است و اروپایی ها پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا خود را متعهد به اجرای آن معرفی کردند.

وی با بیان این که آمریکا بنای خود را بر قلدری و نه قانون قرار داده و برای حفظ منافع خود دست به هر کاری می زند، اظهار داشت: ترامپ درباره برجام تابع نظر رژیم صهیونیستی است و بستگی به توافق با سیاستمداران اشغالگر قدس بر حفظ یا از بین بردن برجام دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرامام با بیان این که آمریکا و ترامپ تابع رایزن های صهیونیستی هستند که آیپک هستند، ادامه داد: همه رئیس جمهوری های آمریکا در حقیقت جیره خوار رژیم صهیونیستی هستند. در حال حاضر بعضی از کارشناسان این رژیم به نتانیاهور پیشنهاد کردند که نگذارید ترامپ برجام را به هم بزند و این حاکی از جیره خوار بودن رؤسای جمهوری آمریکا است.

امام جمعه بندرامام با تأکید براین که رژیم صهیونیستی از به توافق رسیدن برجام منفعت هایی را کسب کرد و مخالفت های اولیه آنها صرفا جهت افزایش سود و تحقق خواسته هایشان بود، گفت: سخنان ترامپ بیشتر جنبه جنگ زرگری دارد؛ ترامپ به شکل بازی پلیس بدی که در طول برجام و دوران اوباما انجام می داد، تکرار می کند.

حجت الاسلام تابش با اشاره به سخنی از ترامپ مبنی براینکه «من با برجام مخالف هستم چراکه ایران حق غنی سازی و هیچ نوع اورانیوم غنی شده را نباید داشته باشد»، خاطرنشان کرد: ترامپ از این اقدام به دنبال امتیاز گرفتن است و موفقیت آن بستگی به موضع دولت ایران دارد و اگر رویکرد انقلابی اتخاذ شود آمریکا و ترامپ هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی با اشاره به سخنی از ترامپ در مراسم تحلیف مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی، گفت: آمریکا، انگلیس و شوروی سابق نخستین کشوری هایی بودند که پس از اعلام رژیم صهیونیستی آن را تأکید و شورای امنیت و سازمان ملل را وادار به تائید این رژیم کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر امام با بیان این که رژیم صهیونیستی از ابتدا به دنبال انتقال پایگاه اصلی خود به بیت المقدس بود تا به طور رسمی قلب فلسطین را به عنوان یک کشور صهیونیستی اعلام کند که با مخالفت مسلمانان مواجه شد، خاطرنشان کرد: ترامپ برای خوش نامی در برابر صهیونیست ها دست به این کارها زده و بعید نیست که آنها را عملی کند؛ چراکه برای نامزدی ریاست جمهوری در آمریکا نخست باید امتیازی به رژیم صهیونیستی داده شود تا حق حضور در انتخابات را پیدا کرد./302/9453/ب1

ارسال نظرات