۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۷۷۶۱۱
امام جمعه اردبیل:

تبعیت از ولایت فقیه راه درمان دردهای جامعه است

امام جمعه اردبیل، ولایت فقیه را درمان دردهای جامعه دانست و گفت: بی عقلی های حاکمان بلادهای دیگر درد دنیای کنونی است به طوری که اقدامات حال حاضر رئیس جمهور آمریکا سبب هرج و مرج شده است.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، شامگاه امروز در دیدار مسؤولان استانی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی، برای شهدا و امام راحل علو درجات را از درگاه خداوند طلب کرد.

وی انقلاب اسلامی را  نماد وحدت ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب مردمی و اسلامی در منطقه است که به رهبری امام خمینی(ره) و وحدت ملت ایران اسلامی شکل گرفت و عاملی برای حرکت های ملت های سایر کشورها در برابر حاکمان مستکبر شد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه را درمان دردهای جامعه دانست و افزود: بی عقلی های حاکمان بلاد دیگر درد دنیای کنونی است به طوری که اقدامات حال حاضر رئیس جمهور آمریکا سبب هرج و مرج شده است.

آیت الله عاملی بیان داشت: مرزبندی بین بشریت از سوی آمریکا سفاهت محض است و سفاهت های حاکمان در دنیا یکی دو تا نیست و هرچه بگوییم کم گفته ایم به هر کجا که می نگریم سفاهت بیداد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب، جهان با سرعت در عرصه های علمی و تکنولوژی پیشرفت می کرد در حالی که ما خواب بودیم، روزگاری که رضاخان می گفت در نزد من استخوان یک سرباز دزد از تمام دانشمندان کشور بالاتر است، آیا خفت و خواری بالاتر از این می توانست برای یک کشور باشد.

وی افزود: آمریکا و انگلیس پیش از انقلاب غرور ما را شکسته و تضعیف کرده بودند که این انقلاب غرورمان را ترمیم کرد، انقلاب اسلامی بیشترین خدمت را در عرصه ها و زمینه های علمی به ملت کرد و ما امروز به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری قدرتمندترین کشور منطقه هستیم./202/937/ب1

ارسال نظرات