۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۷۸۷۷
رییس ستاد انتخابات استان قم:

استفاده از تریبون نماز جمعه برای تبلیغ انتخاباتی تخلف است

رییس ستاد انتخابات استان قم گفت: بر اساس قانون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری نباید از تریبون نماز جمعه یا هر جایگاه دیگری برای تبلیغ در انتخابات استفاده کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان قم

به گزارش خبرگزاری رسا، احد جمالی  در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، بابیان اینکه انتخابات گذشته انتخابات 7 اسفند 94 بود در استان قم به‌عنوان استان اول در راستای بی مسئله بودن در انتخابات برگزیده شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بابیان اینکه امید است در انتخابات سال آینده شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم، گفت: فرموده امام راحل در راستای انتخابات میزان رأی ملت است و به فرموده مقام معظم رهبری آراء به‌عنوان حق‌الناس است ازاین‌رو باید وزارت کشور به‌عنوان مجری انتخابات بر مبنای قانون و بی‌طرفانه خود را انجام دهد.

وی بابیان اینکه انتخابات حیثیت نظام است، گفت: بر اساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه نهادها و سازمان‌های کشور موظف هستند کارکنان خود را تا پایان انتخابات در اختیار انتخابات قرار دهند، و سرپیچی از آن تخلف محسوب می‌شود.

جمالی ادامه داد: شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری موظف هستند حسب درخواست برگزارکنندگان انتخابات منابع پشتیبانی و مالی خود را برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهری و روستایی در اختیار استان قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم بیان کرد: امید است با شور انقلابی که مردم از خود نشان دادند شاهد و ناظر حماسه سیاسی در 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده باشیم.

جمالی با تأکید بر اینکه حضور مردم عامل اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 68 قانون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری نباید از تریبون نماز جمعه یا هر جایگاه دیگری برای تبلیغ در انتخابات استفاده کرد.

وی بیان کرد: به‌منظور ایجاد نظم و عدالت در جامعه باید همگان توجه به قانون را موردتوجه قرار دهند./872/د102/ج

ارسال نظرات