۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۹۶۲
حجت‌الاسلام حسناتی:

اصلی‌ترین سنگر انقلاب، خدمت به مردم و اقتصاد مقاومتی است

حجت‌الاسلام حسناتی گفت: امروز مهم ترین سنگر در پشت جبهه‌های این ملت، خدمت به مردم، تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای ساختن کشوری با عزت و مستقل است.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در مراسم تجلی ظهور که پیش از ظهر امروز در محل لشکر 8 نجف اشراف برگزار شد، گفت: چشم‌انداز حرکت امت اسلام به ویژه رهروان سیدالشهدا رهروان اهل‌بیت رسیدن به یک جامعه صددرصد بر مبنای توحید وحی، عقل، اجرای عدالت و قبول حکومت عدالت‌گستر بقیه‌الله الاعظم است.

وی بیداری امت اسلام، رسیدن به تمدن اسلامی و اجرای احکام خدا در کل زمین را از اهداف انقلاب برشمرد و افزود: برگزاری چنین مراسماتی با حضور دانش آموزان و آینده‌سازان این کشور در کنار حضور مسؤول پیام‌های والایی دارد.

حجت‌الاسلام حسناتی درباره پیام‌های برگزاری چنین مراسماتی بیان داشت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، به ویژه شهدای این لشکر که چون دژ مستحکمی از ولایت، اسلام و این ملت دفاع کردند، در کنار بیان عظمت‌های این شهدا، پیام اول از برگزاری چنین جلساتی با حضور شما دانش آموزان است.

وی به نقش مردم این شهر در دوران قبل از انقلاب که جزء شهرهای پیشرو در انقلاب بودند نیز بیان کرد: این محفل ذکر و یادآوری و محفل تذکر به خودمان است که در پیمودن این مسیر باید ابتدا گذشتگان را یاد کنیم و در رأس آنها از امام فجرآفرین یاد کنیم و با وصایای امام و شهدا عهد و پیمان ببندیم.

نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد درباره این حرکت نمادین نیز خاطرنشان کرد: امروز در حضور رزمندگان قهرمان، سربازان رشید، و درجه‌داران این لشکر هستیم که پرچم جمهوری اسلامی را در جان و وجودشان حک کردند و با شعارهای همراه با شعورشان اعلام کردند که با تمام وجود از تمامیت ارضی این کشور، حفظ کلمه لااله‌الاالله، قرآن و عترت همیشه در صحنه خواهند بود.

وی مهم‌ترین وظیفه مسؤولان در 38 امین بهار انقلاب افزود: امروز پشت جبهه‌ها مهم‌ترین سنگر، خدمت به مردم و اقتصاد مقاومتی و تلاش برای ساختن کشوری با عزت و مستقل است و مسؤولان با حضورشان در این مراسم خواستند بگویند بصیرت، هوشیاری، آمادگی و جهاد پیش روی ما است و همه آماده برای حضور در هر صحنه‌ای که رهبر ما لازم بداند، هستیم.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حضور 500 دانش آموزان در این مراسم بیان داشت: حضور این نسل در کنار مسؤولان این پیام را می‌دهد که نسل جوان امروز ما به عنوان یک نسل بیدار، هوشیار، بصیر و دشمن‌شناس آماده است و در سنگر بحث و درس و تعلیم و تربیت مراقب همه نفوذهای ضد اخلاقی است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهیم ملتی قوی و در عین حال پیشرفته داشته باشیم، باید در کنار آمادگی جهاد علمی، وحدت و انسجام نیز داشته باشیم و مقصد ما اجرای عدالت در کل عالم و پیاده شدن اسلام و قرآن در بین کل بشریت است.

در سومین روز از یوم‌الله دهه فجر، اردوی دانش‌آموزی "فجر تجلی ظهور" با حضور 500 نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان نجف‌آباد در محل لشکر 8 نجف اشرف با حضور مسؤولان نظامی و انتظامی شهرستان با اجرای صبحگاه مشترک و در جهت ایجاد فضایی مناسب برای انتقال پیام انقلاب و تبیین آرمان‌های والای انقلاب بین جوانان نسل جدید برگزار شد./202/1306/ب1

ارسال نظرات