۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۷۸۳۴۷
حجت الاسلام طیبی فر:

مبانی فکری امام و رهبری تبیین شود

فرمانده تیپ امام صادق(ع) گفت: در دهه فجر باید مبانی فکری امام و رهبری تبیین شده و جایگاه صبر و استقامت ملت ایران در پیروزی انقلاب بازگو شود.
حجت الاسلام طیبی فر، تیپ امام صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) در نشست بصیرتی دهه فجر که در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت صبر و استقامت در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که مردم، رهبری الهی امام خمینی(ره) را پذیرفتند و شریعت نبوی را به عنوان منشور زندگی خود قبول کردند و با صبر و استقامت در مسیر اجرایی کردن دستورات رهبر انقلاب پیش رفتند، خداوند نجات از نظام سلطه را به این ملت هدیه داد.

وی افزود: این صبر و استقامت موجب شد که عزت و بزرگی جای ذلت و تحقیر را بگیرد و مردمی که در صحنه انقلاب ماندند، توانستند حاکمیت را بر مبنای اصول الهی به وجود بیاورند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) تصریح کرد: این ملت انقلابی وقتی به تمام دستورات رهبر عمل و نقشه رژیم شاهنشاهی برای کودتای شب 22 بهمن را خنثی کردند، خداوند هم نعمت دستیابی به قدرت حاکمیت و تشکیل حکومت را به این مردم بخشید.

وی اقتدار، عزت، امنیت و آرامش را از ثمرات انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب الگو و سرمشق ملت های مظلوم جهان شده و دشمنان نیز به این موضوع واقف هستند و ملت های مقاوم هم می گویند که ما از ملت ایران الگو گرفته ایم.

حجت الاسلام طیبی فر تأکید کرد: قدرت نظام سبب شده است که این حرکت نابرابر به صورت نامتقارن درآید و می بینیم که یک جمع محدود چندهزار نفری در جنوب لبنان توانست کمر چهارمین ارتش قدرتمند جهان را بشکند و یا اینکه در غزه عده ای از افراد مقاوم توانستند 50روز در برابر دشمن تا دندان مسلح مقاومت و ایستادگی کنند که اینها همه از ثمرات انقلاب است.

 فرمانده تیپ امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: اگر امروز عده ای به دنبال برجام های بعدی هستند، در واقع هدفشان حذف حاکمیت الهی از جامعه است و می گویند باید برای بعد از رهبری چاره ای بیندیشیم و قانون را تغییر داده و طوری آن را تنظیم کنیم که با شرایط جهانی بخواند.

وی با اشاره به امضای قانون FATF، ابراز کرد: این افراد این قانون را امضا کردند و بعد در تلویزیون دروغ های شاخدار به مردم دادند که ما و کره شمالی تنها کشورهایی بودیم که این قانون را امضا کردیم و با امضای قرار داد از لیست سیاه خارج شدیم، درحالی که با امضای این قانون، تمام فعالیت های اقتصادی و مبادلات پولی را در اختیار دشمن می گذارند و هر جریان و کشوری که به عنوان تروریست معرفی می شود ما نباید از آنها حمایت کنیم.

وی افزود: در دهه فجر باید مبانی فکری امام و رهبری تبیین شود و برنامه های دشمن که به طراحی نقشه علیه نظام اسلامی می پردازند و همچنین پادوهای آنها بیان شود.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) در پایان خاطرنشان کرد: قوه مجریه باید حدود مشخص شده خود که اجرا کننده سیاست های کلی نظام و قوانین است را بداند و جایگاه خود را تئوری پرداز نداند و یکی از مشکلات ما این است که عده ای سعی دارند که جاپای فرمانده قطار انقلاب که رهبری است بگذارند ولی باید بدانند که اگر تمام مردم به یک فرد رأی بدهند، تا زمانی که تنفیذ از جانب رهبری صورت نگیرد، نمی تواند هیچ فعالیتی کند./872/202/ص

 

ارسال نظرات