۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۷۸۴۰۲
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

فراکسیون روحانیت پاسخ ترامپ را خواهد داد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت و مجلس در کنار هم در مقابل مواضع خصمانه رییس جمهور جدید آمریکا ایستادگی کنند.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، عضو فراکسیون روحانیت و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره اظهارات و اقدامات اخیر رییس جمهور جدید آمریکا، گفت: نه تنها فراکسیون روحانیت، بلکه باید تمام فراکسیون‌های مجلس از هر دو طیف در خصوص اظهارات و اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا موضع‌گیری کنند.

وی افزود: همراه با مجلس مجلس شورای اسلامی، دولت نیز باید در قبال اظهارات «ترامپ» اعلام موضع کند. اهانتی که رییس جمهور آمریکا به ملت ایران و کشورهای اسلامی کرده، دقیقا یک حرکت نژادپرستانه است که باید به آن جواب قاطع داد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی درباره تصمیم‌های آینده فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی نیز، ابراز داشت: فراکسیون روحانیت افزون بر وظیفه ذاتی خود، یک وظیفه شرعی و دینی نیز دارد که این فراکسیون را در مقابل جامعه اسلامی نیز مسؤول می‌کند، از این‌رو باید بسیار پرشور وارد این مساله شود و با یک بیانیه قاطع، پاسخ گستاخی‌های اخیر «ترامپ» را بدهد./856/302/ص

ارسال نظرات