۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۷۸۵۵۵
امام جمعه سراب:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اوج همبستگی خود را به نمایش خواهند گذاشت

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به دشمنی آمریکا و کارشکنی های مختلف آن، گفت: حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی های آمریکایی ها و نقض برجام از سوی آنها خواهد بود.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به موج جدید حملات کشورهای استکباری به ویژه آمریکا به ایران، اظهار داشت: دشمنی آمریکا هیچگاه ما ملت دیندار ایران پایان نخواهد یافت.

وی با بیان اینکه علت این حملات حساسیت سنجی غیرت ملت ایران به آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلام ناب محمدی است، گفت:  انگلیس و وهابیت در راستای همین هدف به دنبال آن هستند که ببینند ملت ایران نسبت به انقلاب و ولایت فقیه در چه سطح از حساسیت و اهمیت برخورداند.

امام جمعه سراب افزود: البته مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهدای جانسوز حادثه پلاسکو و آتش نشانان جان بر کف و ایثارگر کشور اوج همبستگی خود را به نمایش گذاشتند، این ملت هیچگاه همبستگی و عزت خود با افتراق از میان نخواهند برد.

وی 22 بهمن و راهپیمایی دشمن شکن مردم را نمایش اوج همبستگی ملت ایران عنوان و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در این روز نشان خواهند داد که هیچ گاه از امام امت و ولایت فقیه جدا نخواهند شد و این مردم همان مردم سال 57 هستند که فریاد مبارزه با استکبار جهانی را سر دادند.

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به قانون ضد حقوق بشری آمریکا مبنی بر عدم ورود اتباع چند کشور مسلمان و ایران به آمریکا، گفت: این اقدام نیز در راستای دیگر اقدامات آمریکا برای دشمنی با ملت ایران است، هدف اصلی آمریکا تخریب باورهای ایمانی مردم ایران است.

وی با بیان اینکه این قانون نشان داد که دولتمردان نژادپرست آمریکا با ملت ایران و مسلمانان و نه با دولتها و سیاسیون مشکل دارند، گفت: به فضل الهی این ملت برای همیشه پشتیبان انقلاب، ولایت فقیه و آرمانهای امام راحل خواهند بود تا آنکه پرچم این حرکت را به امام عصر(عج) برسانند.

امام جمعه سراب با تأکید بر حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور پرشور ملت مشت محکمی بر یاوه گویی های آمریکایی ها و نقض برجام از سوی آنها خواهد بود، انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی و پشتیبانی مردم پله های ترقی را روز به روز طی خواهند کرد./854/302/ب2

ارسال نظرات