۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۸۵۶۰
امام جمعه محمودآباد:

آمریکایی ها بدانند دوران تحمیل اراده بر ملت ایران گذشته است

امام جمعه محمودآباد با بیان این که دیگر دوران تحمیل اراده بر ایران گذشت و کشور مقتدرمان همه تلاش‌ها و فتنه‌های آمریکایی‌ها و عوامل آنها را در منطقه رصد می کند، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر و اثرگذار در جهان تبدیل شده است.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، با اشاره به مواضع ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا، گفت: رییس جمهور تازه کار آمریکا که با شعار‌های جدیدی از جمله تمرکز بر مسائل داخلی و عدم دخالت در امور کشورهای دیگر وارد کاخ سفید شده خیلی زود این مواضع را فراموش کرد.

وی افزود: ترامپ قرار بود جلوی لشکرکشی‌های بی مورد را در دنیا بگیرد و به مسائل داخلی کشور خود بپردازد، اما با فراموش کردن این موارد با صدور دستورات پی در پی نگرانی‌های گسترده داخلی و بین المللی را به وجود آورد.

حجت الاسلام موسوی به ممنوعیت دولت آمریکا در عدم صدور ویزا برای اتباع کشورهای اسلامی به ویژه ایران برای سفر به آمریکا، خاطرنشان کرد: سران کاخ سفید نخستین تیر سهمگین خود را متوجه جهان اسلام و هفت کشور اسلامی کرده که از ورود آنها به آمریکا جلوگیری کرده در صورتی که کشورهایی که خود قربانی تروریسم بوده در لیست سیاه قرار گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی که در مبارزه با تروریسم لجام گسیخته در منطقه جدی‌ترین اقدامات را داشته و اگر  کشورمان با همکاری کشورهای محور مقاومت و جنبش‌های مقاومتی نبود سرنوشت منطقه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

وی با بیان این که در این مسأله سایر مقامات کاخ سفید به تبعیت از ترامپ در اظهارات گنده‌تر از دهانشان ایران را به بی ثباتی در منطقه  و اقدامات تحریک آمیز تهدید کردند، گفت: حاکمان آمریکا و قدرت‌های دیگر غربی بدانند که ایران برای حفظ اقتدار خود در مقابل تهدیدات منطقه‌ای و حمایت از حامیان منطقه‌ای خود از هیچ کس اجازه نمی‌گیرد.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که آمریکایی ها به بهانه هایی همچون آزمایش های موشکی، حقوق بشر و حمایت از گروه های تروریستی مجدداً برخی افراد و شرکت های ایرانی تحریم کردند، تصریح کرد: آزمایش های موشکی ایران اسلامی هیچ گاه تهدیدی برای کشوری نبوده و تنها عامل برای حراست و دفاع از کشور است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دیگر دوران تحمیل اراده بر ایران گذشت و کشور مقتدرمان همه تلاش‌ها و فتنه‌های آمریکایی‌ها و عوامل آنها را در منطقه رصد می کند، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر و اثرگذار در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهد داد کشوری در امور داخلی ایران اسلامی دخالت کند، بیان داشت: پاسخ دخالت های مستکبران جهان در امور داخلی کشور بسیار کوبنده خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آمریکایی ها باید فکر نفوذ در ایران اسلامی را با خود به گور ببرند، تصریح کرد: نفوذ در ارکان مهم و تصمیم ساز کشورمان هدف مهم مقامات آمریکایی در سه دهه اخیر بوده که همواره با هوشیاری مردم خنثی شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها علیه ملت ایران کاملاً مشهود است، خاطرنشان کرد: متأسفانه همواره تلاش می کنند این گونه در جامعه القاء کنند که نگاه و رویکرد آمریکایی ها در برابر ملت ایران تغییر کرده است.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که دشمنی آمریکا با کشورمان ریشه ای و راهبردی است، بیان داشت: تا زمانی که انقلاب و نظام اسلامی پابرجا است، مقامات آمریکایی همچنان به دشمنی با ملت ایران ادامه خواهند داد، چون با پیروزی انقلابی دستان کثیف آمریکایی از منابع ملت ایران کوتاه شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران همواره در دفاع از آرمان های انقلاب پیشگام بوده اند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در صحنه های مهم و حساس انقلاب پشتیبان محکمی برای نظام دینی بودند.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که مردم کشورمان ثابت کردند که هیچ گاه دست از پشتیبانی انقلاب و نظام اسلامی بر نخواهند داشت، بیان داشت: مردم نقش مهم و اثرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و دارند و امروز مهم ترین راه حفظ عزت و اقتدار کشور حضور در صحنه مردم است.

حجت الاسلام موسوی همچنین با تبریک روز نیروی هوایی، خاطرنشان کرد: بهمن ماه در خود روزهای بزرگی دارد که یکی از آنها نوزدهم بهمن است که هر ساله شاهد و یادآور بیعت تاریخی پرسنل نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیروی هوایی از استوانه‌های محکم دفاعی نظام اسلامی بوده که از آغازین روزهای اوج گیری انقلاب در کنار انقلاب و مردم قرار گرفته و در دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند، تصریح کرد: این نیرو هم اکنون در اوج آمادگی و اقتدار حافظ کیان این کشور است./1317/302/ب2

ارسال نظرات