۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۴۷۸۸۴۰
با سخنرانی سردار فضلی؛

یادواره شهدای حریم ولایت در اهواز برگزار می شود

یادواره شهدای حریم ولایت در اهواز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره تعدادی از شهدای مدافع خوزستان با سخنرانی سردار فضلی در اهواز برگزار می شود.
سردار فضلی یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره شهدای حریم ولایت در اهواز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره تعدادی از شهدای مدافع خوزستان، 20 بهمن ماه سال جاری با سخنرانی سردار فضلی، جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در اهواز برگزار می شود.

براساس این گزارش، یادواره شهدای حریم ولایت در اهواز، با هدف گرامیداشت ایثارگری تعدادی از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور خانواده‌ شهدای مدافع حرم استان خوزستان، اقشار گوناگون مردم و جوانان انقلابی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در این یادواره سردار علی فضلی، جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی می پردازد و سید امیر حسینی با مرثیه سرایی و نوحه خوانی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی خواهد داشت.

در ادامه گزارش، یادواره شهدای حریم ولایت در اهواز، چهارشنبه 20 بهمن ماه سال جاری پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) به نشانی شهرک دانشگاه، نبش خیابان 37 دانشجو برگزار و ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان نیز حضور خواهند داشت./9453/303/ب2

ارسال نظرات