۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۷۸۹۵۳
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر:

سپاه در کنار امنیت و دفاع، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری می‌کند

سردار حزنی گفت: سپاه از سوی قرارگاه قدس و زیر مجموعه های مستقر در استان موظف است در کنار مأموریت‌های ذاتی خود که مهم ترین آن امنیت و دفاع است در زمینه‌های محرومیت زدایی، مردم‌یاری و مردم‌داری نیز برنامه‌هایی را اجرا کند.
سردار سیدضیاءالدین حزنی، فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار سیدضیاءالدین حزنی، فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر، امروز در آیین افتتاح 823 پروژه عمرانی مردم‌یاری و اشتغال‌زایی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور که در سالن اجتماعات دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: سپاه از سوی قرارگاه قدس و زیر مجموعه های مستقر در استان موظف است در کنار مأموریت‌های ذاتی خود که مهمترین آن امنیت و دفاع است در زمینه‌های محرومیت زدایی، مردم‌یاری و مردم‌داری نیز برنامه‌هایی را اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای کار قرارگاه قدس تا به امروز تمام رده‌های مستقر در استان حدود چهار هزار و 656 پروژه را در سطح استان سیستان و بلوچستان اجرا کرده است، افزود: از این تعداد دو هزار و 528 پروژه به اتمام رسیده و تعداد دو هزار و 122 پروژه نیز در دست اجراست که تا پایان سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار حزنی تصریح کرد: ساخت و تعمیر 183 باب مسجد، 21 مجموعه ورزشی، 28 خانه عالم، 313 گلخانه، احداث 11 مورد نانوایی، 70 مورد آبخیزداری، 29 مورد جاده روستایی، 17 خوابگاه دانش آموزی، 1429 خانه ایتام و محرومین، 52 گلزار شهدا، 122 جایگاه دام و چهار دارالقرآن تاکنون در سطح شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان احداث شده است.

وی در پایان گفت: ده میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان در فعالیت های غیر عمرانی به مثل زنان بد و بی سرپرست، تامین جهیزیه، توزیع لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و پوشش ایتام هزینه شده است./204/831/ب1

ارسال نظرات