۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۰۳۰
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه خبر داد؛

آغاز ثبت نام ورودی حوزه های علمیه خواهران استان همزمان با سراسر کشور

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه، گفت: تربیت پژوهشگران عرصه دین موجب پیشرفت و ارتقای سطح دینی جامعه می شود.
حجت الاسلام داوود زارع

حجت الاسلام داوود زارع، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تدبیر امام راحل(ره) زمینه تعلیم و تربیت بانوان به عنوان قشری اثرگذار در جامعه در حوزه های علمیه فراهم شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مطرح کرد: هدف حوزه های علمیه خواهران تربیت بانوانی عالم، مؤمن، متعهد، بصیر، انقلابی، متخلق، آگاه و مادران و همسرانی نمونه است تا بنیان خانواده ها تحکیم یافته و شاهد تعالی بنیان خانواده در جوامع اسلامی باشیم.

این مسؤول با اشاره به آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه، یادآور شد: تربیت پژوهشگران عرصه دین موجب پیشرفت و ارتقای سطح دینی جامعه می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، تربیت فیلسوفان و فقیهان عرصه دین حرکتی عظیم بوده و بر همین مبنا حوزه علمیه استان کرمانشاه نیز هر ساله تعدادی از خواهران علاقه مند به تحصیلات حوزوی را می پذیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این پذیرش در سطوح مختلف مقدماتی، عالی و تخصصی صورت گرفته و علاقه مندان می توانند برای تحصیل در حوزه علیه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: پذیرفته شدگان می توانند با شیوه های حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری به کسب علوم دینی پرداخته و در آینده مبلغی شایسته برای دین مبین اسلام باشند.

حجت الاسلام زارع اظهار داشت: ثبت نام ورودی حوزه های علمیه خواهران از 15 بهمن ماه سال جاری آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت حوزه علمیه خواهران و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سراسر استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند./857/302/ب2

ارسال نظرات