۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۱۵۷
جانشین تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق:

خانواده های شهدا مایه شرف و قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند

حجت الاسلام سرور گفت: عزت، اقتدار و جایگاه کنونی نظام اسلامی مدیون خون شهدای عزیز، ایثارگران و جانبازان همت بلند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.
حجت الاسلام سرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام سید رضا سرور، جانشین تیپ مستقل امام جعفر صادق علیه السلام خراسان رضوی صبح امروز به همراه جمعی از مسؤولان این مرکز با حضور در منازل برخی از خانواده های ایثارگر و جانباز هشت سال دفاع مقدس از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار که به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، حجت الاسلام سید رضا سرور، گفت: امروز دیدار، بازدید و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای همگانی است.

وی با بیان اینکه خانواده معزز و معظم شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بزرگترین سرمایه های نظام اسلامی در اقتدار و عزت به حساب می آیند، تاکید کرد: خانواده های شهدا مایه شرف و قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین تیپ مستقل امام جعفر صادق علیه السلام با تاکید بر اینکه عزت، اقتدار و جایگاه کنونی نظام اسلامی و کشور مدیون خون شهدای عزیز، ایثارگران و جانبازان و همت بلند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: خانواده این بزرگواران، پشتوانه ای محکم برای مسؤولان انقلابی و ارزشی جامعه هستند.

گفتنی است، در پایان این دیدار به پاس قدردانی از مقام این عزیزان، به خانواده های شهید حجت الاسلام انجیری، تقی آبادی و سید رمضان حسینی، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس هدایایی تقدیم شد./203/859/ب1

ارسال نظرات