۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۳۶۰
نماینده خبرگان رهبری:

آثار و برکات انقلاب محدود در زمان و مرزهای جغرافیایی نیست

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: آثار و برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران محدود در زمان و مرزهای جغرافیایی نبوده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امشب در همایش بصیرت ولایی مردم شهرستان مراغه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مردم ایران با اطاعت از رهبری و عمل به رهنمودها و فرامین ایشان در تمام صحنه‌ها به دشمن غلبه کرده‌اند.

وی با بیان این‌که تمام انقلاب های مردمی در کشورهای منطقه‌ای متاثر از انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم كشورهای منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی، سردمداران ظلم و فساد را به خاك مذلت نشانده اند؛ هر چند غرب و آمریکا تلاش دارد نهضت بیداری مسلمانان منطقه را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که آثار و برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران در طول سالیان متمادی ادامه داشته است، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب در سایه رهبری مقتدر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه فتنه ها و طوفان ها با موفقیت پشت سر گذاشته شده و انقلاب اسلامی با اقتدار كامل پیش می رود.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌كه پیشرفت های علمی و تكنولوژی ایران به بركت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: جوانان مومن و متعهد در تمام عرصه ها با تفكر ناب جهادی و انقلابی، توانسته اند قله های افتخار را فتح كرده و ترس و واهمه‌ای تاریخی بر دل استكبار ایجاد کنند.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که آثار و برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران محدود در زمان و مرزهای جغرافیایی نبوده است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و نشات گرفته از فرهنگ غدیر و مکتب عاشورا است و این مهم باید در میان اقشار مختلف جامعه، به ویژه جوانان بیش از پیش تبیین شود.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که ولایت فقیه قطب نمای حرکت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام برگرفته از اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ باید به این حقیقت آگاه بود که دشمنان ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب سلامی؛ لحظه‌ای برای براندازی این نظام ولایی غعافل نبوده اند.

وی خدمتگزاری به مردم را رمز ماندگاری آرمان‌های و ارزش‌های انقلابی دانست و گفت: اگر انقلاب اسلامي ايران با احساس تكليف ديني رهبري و ملت ايران به پيروزي رسيد، بايد به اين حقيقت نيز آگاه بود كه بدون آسيب‌شناسي مسير 38 سال گذشته، تداوم انقلاب اسلامي ممكن نخواهد بود./202/935/ب1

ارسال نظرات