۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۷۹۶۴۹
عضو شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

ضرورت صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی، گفت: باید از انقلاب مانند دُرّ گرانبهایی صیانت کرد و اجازه نداد که ارزشهای این انقلاب دچار انحراف شود.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی، اظهار داشت: باید از انقلاب مانند دُرّ گران بهایی صیانت کرد و اجازه نداد که ارزشهای این انقلاب دچار انحراف شود.

وی با بیان اینکه باید با تمام وجود از این انقلاب حفاظت کنیم، ادامه داد: ملت ایران تاکنون بعد از گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی با همت و وحدت از این انقلاب پشتیبانی کرده‌اند و همیشه از اساس این نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه حفاظت و صیانت کرده اند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود مشکلات بسیار چون تحریمها همیشه پشتیبان انقلاب بوده اند و روز 22 بهمن نیز پاسخی دندان‌شکن به دشمنان نظام و انقلاب از جمله غربیها و آمریکای مستکبر با حضوری پرشور خواهند داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت، ادامه داد: متأسفانه در زمان حکومت رژیم پهلوی ملت ما نه آزادی داشتند و نه می‌توانستند به تکالیف شرعی و واجبات دین اسلام برسند و اکثر قریب به‌ اتفاق ملت ایران در حالی مسلمان بودند که حتی نمی‌توانستند به توصیه‌های دین اسلام عمل کنند.

امام جمعه اهر با اشاره به ارتباط میان رژیم پهلوی با آمریکا و رژیم صهیونیستی و عمق نفوذ آنها، بیان داشت: به جهت این نفوذ رژیم پهلوی حاکمیت اسلام را اجازه نمی داد، به برکت امام راحل و مجاهدت ملت بزرگ ایران انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نظام اسلامی به حاکمیت دست یافت و به خواسته استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دست یافت.

وی با تأکید بر این‌که دشمنی آمریکایی ها، اسرائیل‌یها و سایر هم‌پیمانان آنها با نظام جمهوری اسلامی ایران در ۳۸ سال گذشته به نتیجه نرسیده است، گفت: اکنون تمامی آحاد مردم به ویژه جوانان بایستی به نکته توجه داشته باشند که عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و دین اسلام بود و باید تعهد به دیانت را در جامعه تقویت کنیم.

امام جمعه اهر با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: این روز پاسخ دندان شکن ملت به یاوه گویی آمریکایی ها خواهد بود، چه ترامپ و چه اوباما و سایر رؤسای جمهور آمریکا همه از یک جنس هستند ولی برای ضربه زدن به ایران با لبخند پیش می‌آیند در حالی‌ که سر سازش با ایران را ندارند.

وی تصریح کرد: غربی ها با وجود اینکه در جبهه‌های مختلف جهت نابودی اسلام و انقلاب اسلامی شکست سنگینی خورده‌اند و اکنون با استفاده از جناح‌بندی‌های سیاسی در بین ملت ایران تفرقه ایجاد کنند و جامعه ایران را دو قطبی کنند، اعتماد کردن به غربی ها به ویژه آمریکایی ها غفلتی بزرگ است./854/302/ب2

ارسال نظرات