۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۸۰۸
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

ادعای آزادی خواهی غرب حیله است

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: آزادی خواهی غرب دروغ و حیله است، عده ای که آزادی درون ندارند می خواهند آزادی اجتماعی را درست کنند.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع مردم بیرجند در مسجد الرسول بازار این شهر اظهار داشت: خشکسالی های پیاپی و بی آبی یکی از مشکلات مهم خراسان جنوبی و سایر استان های کشور است.

وی گفت: با پیگیری هایی که در مجلس انجام شد و با جلسه ای که با وزیر نیرو داشتیم محقق شد ابرهای استان بارور شوند که تاکنون نیز 3 بار بارورسازی ابرها در استان انجام شده و طبق قول وزیر نیرو این اقدام ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: یکی از شعارهای ملت در انقلاب اسلامی شعار آزادی بود و مردم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را می دادند.

حجت الاسلام عبادی استقلال را درد کهنه مردم در 2 قرن اخیر دانست و تصریح کرد: حکومت پهلوی در آن زمان به شدت وابسته استکبار و آمریکایی ها بودند.

وی با بیان اینکه آزادی شعار انبیاء و اولیای خدا است، ادامه داد: آمریکایی ها و استکبار گوش فلک را کر کرده اند و خود را در جهان مهد آزادی می دانند و برای سایر کشورها قیافه می گیرند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آزادی اجتماعی خواسته بزرگی برای تکامل بشری است، شرط این آزادی اجتماعی معنوی بودن است اگر کسی نتواند نفس خود را کنترل کند نمی تواند آزادی اجتماعی را برپا کند.

حجت الاسلام عبادی آزادی اجتماعی را کلمه مقدسی دانست و اظهار کرد: مردم بیچاره آمریکا در بین دو حزب در این کشور قرار گرفته اند و انسان های کثیفی پول های زیادی را برمی دارند و بر مردم آمریکا چیره می شوند، مردم  به چه کسی برای حل کردن مشکلات اقتصادی و فقر پناه برده اند.

وی با بیان اینکه آقای ترامپ ادعای آزادی را دارد، افزود: جبهه امام حسین(ع) جبهه آزادی خواهی بود و بزرگترین آزادی خواه عالم امام حسین(ع) است نه آقای ترامپ و نه آمریکا.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همین کسانی که دم از آزادی می زنند برای ایران هزاران شبکه را درست کرده اند و پخش می کنند ولی اجازه پخش شبکه العالم را در اروپا نمی دهند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آقای ترامپ خجالت نمی کشید که می گویید آزادی، عنوان کرد: آزادی خواهی غرب دروغ و حیله است، عده ای که آزادی درون ندارند می خواهند آزادی اجتماعی را درست کنند.

وی ادامه داد: سازمان ملل نه تنها جنایت های استکبار و عربستان را در یمن محکوم نمی کند بلکه نماینده عربستان را حقوق بشر می داند و تنها دلیل آن هم این است که به پول های عربستان نیاز دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید باید نسبت به تربیت صحیح فرزندان و فرهنگ آن ها اهتمام داشته باشند، متأسفانه نظام آموزشی به نمره علمی بچه ها پز می دهند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: علم در جای خود از احترام خاصی برخوردار است اما فرهنگ از علم نیز مهم تر است، آموزش و پرورش کشور تربیت یادش رفته و تنها تعلیم می دهد، همین فرزندی که تنها علم یاد گرفته اما از فرهنگ درستی برخوردار نیست روزی یک هزار میلیارد تومان اختلاس می کند.

وی اذعان داشت: عده ای تصمیم داشتند معاونت آموزشی را در کشور حذف کنند که این افراد نفوذی و ضد انقلاب هستند و می خواهند آرمان های انقلاب اسلامی تحقق پیدا نکند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگترین انقلابی که باید صورت بگیرد در آموزش و پرورش است، گفت: اولویت اول خانواده باید ابتدا تربیت و سپس علم باشد، فرهنگ به علم جهت می دهد./880/پ202/ص

ارسال نظرات