۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۸۳۲۶۴
آیت الله دری نجف آبادی:

ملت ایران اسلامی از تهدیدهای توخالی دشمنان هراسی ندارد

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از تهدیدهای توخالی دشمنان هراسی ندارد، گفت: توپ و تشر توخالی دشمنان برای ملت شریف کشورمان بی اهمیت است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته شهر اراک، گفت: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان را با قدرت خنثی خواهند کرد.

حمایت و دفاع از آرمان های نظام اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از تهدیدهای توخالی دشمنان هراسی ندارد، ابراز کرد: توپ و تشر توخالی دشمنان برای ملت شریف کشورمان بی اهمیت است و همگان با وحدت و یکپارچگی در مسیر حمایت و دفاع از آرمان های نظام اسلامی گام بر می دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سیاست های رییس جمهوری جدید آمریکا علیه ایران کارساز نیست، اظهار داشت: ترامپ اگر توان دارد عدالت را در کشور خودش اجرایی کرده و وضعیت داخلی آمریکا را بهبود ببخشد و اوضاع داخلی آمریکا را اصلاح کند.

ایثار و شهادت در رگ های تک تک ایرانیان جریان دارد

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی بسیار هوشیار هستند، گفت: ملت فهیم ایران اسلامی هرگز تحت تاثیر آدم های فاسد، بی شخصیت، بی هویت و نوکران بیگانه قرار نمی گیرند و همواره در مقابل فاسدین ایستادگی می کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم ایران برای پیروزی و حفظ استقلال این کشور گام های بزرگی برداشته و هزینه های بسیار کرده است، گفت: دشمن باید بداند که فلسفه ایثار و شهادت در رگ های تک تک ایرانیان جریان دارد و دست از انقلاب و نظامشان برنمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به رشادت ها، فداکاری ها و جانفشانی های شهدای والامقام، اظهار داشت: تقدیم 230 هزار شهید کشورمان نشانگر عزم ملت ایران، برای دفاع از این مرز و بوم و حفظ  و پاسداری از دستاوردهای آن است.

برگزاری ششمین کنفراس فلسطین در تهران

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به برگزاری ششمین کنفراس فلسطین در تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کنفرانس حضور یافتند و سخنرانی حکیمانه، دلسوزانه و آموزنده ای را ایراد کردند که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این کنفرانس در رابطه با توطئه ها و شگردهای آمریکا و آل سعود، انتفاضه سوم، نهضت مردم فلسطین، تاریخ این کشور و مظلومیت مردم فلسطین سخنانی ارائه کردند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین اظهار داشت: ملت مظلوم فلسطین 70 سال است که در برابر اسرائیل غاصب ایستادگی کردند و دست از آرمان های خود برنداشتند و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید از این ملت حمایت کنند.

حضرت فاصمه زهرا (س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، بیان داشت: حضرت فاصمه زهرا (س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است و وجود مبارک این بزرگوار در خطبه فدکیه درس های ارزشمندی را به همه می دهد که باید به عنوان یک اسوه حسنه از این شخصیت بزرگ و اهل بیت (ع) الگوگیری کرد.

شایان ذکر است، آزادسازی سوسنگرد، گرامیداشت یاد و خاطره شهید خزایی خبرنگار شهید و حجت الاسلام پورمحمدی، از دیگر موضوعات مورد اشاره در سخنان آیت الله دری نجف آبادی، در خطبه های نماز جمعه شهر اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./201/842/ب1

ارسال نظرات