۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۸۳۵۷۱
معاونت تهذیب حوزه علمیه همدان:

گروه‌های جهادی تبلیغی به روستاهای فاقد روحانی همدان اعزام می‌شوند

معاونت تهذیب حوزه علمیه همدان از اعزام گروه‌های جهادی تبلیغی به روستاهای فاقد روحانی همدان خبر داد.
حجت الاسلام کشوری گروه جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حجت الله کشوری دلاور، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، صبح امروز در مدرسه آخوند همدان با بیان اینکه‌ اگر فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود زمینه ارتقای بیش از پیش بصیرت و معرفت نیز فراهم می‌شود، اظهار داشت: گروه‌های جهاد تبلیغی حدود 80 نفر مبلغ هستند که از سوی مدارس علمیه در ایام فاطمیه به روستاهای فاقد روحانی اعزام می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری همایش مبلغان فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه در همدان خبر داد و گفت: این همایش با حضور 400 نفر از مبلغان برادر همدان در قالب روحانیان طرح هجرت، مبلغان در مساجد و غیره برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان بیان کرد: این همایش با محوریت بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری در فرهنگ فاطمی پیش‌بینی شده تا با گذراندن این دوره مبلغان در ایام فاطمیه به صورت هدفدار در بین مردم سخنرانی کنند.

حجت الاسلام کشوری دلاور با اشاره به زمان برگزاری این همایش، عنوان کرد: همایش مبلغان فاطمی در همدان و با سخنرانی اساتید حوزه علمیه و آیت‌الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه‌های علمیه استان در محل سالن انصار سپاه همدان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه در تمام مدارس علمیه استان و با شرکت عموم مردم خبر داد و بیان کرد: همچنین در ایام فاطمیه با نگاه به این ایام و معرفی حوزه‌های علمیه مبلغان به مدارس پسرانه متوسطه اول و دوم اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام کشوری در ادامه با بیان این که باید فرهنگ فاطمی از سوی حوزه و روحانیت در جامعه ترویج شود، اظهار داشت: تمام تلاش باید در این زمینه باشد که فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود.

وی در پایان اظهار داشت: اگر فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود و سبک زندگی اسلامی جایگاه مناسب و مطلوب خود را پیدا کند، دیگر مشکل انحراف جوانان مرتفع شده و بسترسازی اخلاق در جامعه صورت می گیرد./979/202/ب2

ارسال نظرات