۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۸۳۹۰۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسجد پایگاه مقاومت در برابر دشمنان فرهنگ و دین است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مساجد پایگاه انسان سازی هستند، گفت: با جذب جوانان و تربیت نسلی مؤمن و انقلابی هجمه های دشمن علیه دین و فرهنگ دینی خنثی می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، مسجد را پایگاه انسان‌سازی عنوان کرد و افزود: ما مسجد را برای تربیت انسان و خداشناسی برقرار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پایگاه امام جماعت مسجد است، عنوان کرد: برپایی نماز جماعت در مساجد باید برای تمام ائمه جماعات اصل باشد و امام جماعت با حضور در مساجد باید پاسخگوی سؤالات مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از مساجد به عنوان پایگاه مقاومت در برابر دشمنان فرهنگ و دین یاد کرد و گفت: با تشکیل هسته‌های مقاومت قرآنی، اخلاقی، فرهنگی و سیاسی در مسجد باید هجمه های دشمن خنثی شود.

وی با بیان اینکه ادای با کیفیت نماز و قرائت صحیح نماز از انتظارات مردم از ائمه جماعات است، افزود: مهم ترین مسؤولیت امام جماعت مسأله اقامه نماز است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جذب جوانان از دیگر وظایف ائمه جماعات است، گفت: مسجدی که جوان نداشته باشد، روح ندارد و این مهم باید مورد توجه ائمه جماعات مساجد قرار گیرد.

وی با تأکید بر باز بودن درب مسجد برای مردم در وقت نماز، اظهار داشت: انتظار مردم این است که اقامه نماز جماعت به‌ صورت سه وعده در مساجد برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر وظایف ائمه جماعات عنوان کرد و افزود: ترویج و تبیین این فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات