۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۴۸۴۷۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

روحیه جهادی و انقلابی راه برون رفت کشور از مشکلات است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که ریشه بسیاری از بدبختی‌های کشور، آمریکا است، گفت: تنها راه نجات کشور و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا پنج شنبه شب در یادواره شهدای منطقه ولیعصر(عج) شهرستان فریدونکنار، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از ایشان به عنوان الگوی بصیرت و ولایت مداری یاد کرد و گفت: سیره زندگی این شخصیت برجسته جهان باید الگوی آحاد جامعه به ویژه بانوان باشد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه سخنان خود با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع و پشتیبانی از ولایت استوار بودند، افزود: امروز سیره عملی آن حضرت باید الگوی ما در ولایت مداری و بصیرت باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سراسر زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از درس و عبرت برای جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: جامعه امروز نیز برای پیشرفت و تعالی نیازمند تبعیت از ولایت و حمایت مطلق از این جایگاه ارزشمند دینی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز یکی از وظایف مهمی که ما در جامعه اسلامی بر عهده داریم شناسایی انحراف ها و ایستادن در برابر آن است، تصریح کرد: باید درس های سیاسی زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه ما درس باشد تا از این طریق بتوانیم انحراف را از جامعه اسلامی دور کنیم.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه سخنان خود با بیان این که سیاست حضرت علی‌(ع) برقراری عدالت بود و به حزب و برادر وابستگی نداشت، بیان داشت: امروز برای برگزاری عدالت نیازمند سیره علوی در جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که حضرت علی(ع) با نجومی‌بگیران برخورد قاطعی داشت، خاطرنشان کرد: حقوق‌های ۲۰ میلیون تومانی مسؤولان نجومی‌بگیر به قانون درآمده است و نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نماینده در مجلس از سوی مردم انتخاب شدند تا مانع از تضییع حقوق‌شان شوند، خاطرنشان کرد: برخی حقوق‌های ۲۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند در حالی که بیشتر مردم کشور از طبقه متوسط هستند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که برخی‌ها امروز به اسم زیرکی، با دشمن سازش می‌کنند، اظهار داشت: حضرت علی(ع) همیشه انقلابی بود و ماند اما متأسفانه برخی از مسؤولان در دانشگاه تهران گفتند که ۳۷ سال نمی‌توان انقلابی ماند.

وی با اشاره به این که امروز برخی ها در داخل کشور انقلابی را تندرو و افراطی می‌نامند، گفت: برخی به نام تعامل، دشمن فرضی درست کردند تا این موقعیت را برای برقراری رابطه به آنها از دست ندهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که ریشه بسیاری از بدبختی‌های کشور، آمریکا است، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات کشور و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که کشور، در هر زمانی که روحیه جهادی داشت، پیشرفت کرد، گفت: هنر این نیست که در راکتور اراک بتن ریخته شود و خود را زیرک دانست بلکه مهم آن است که بعد از تحریم‌های فراوان و سخت آمریکا، کشور به سوخت ۲۰ درصد دست پیدا کرد.

وی با بیان این که شناخت انحراف درس نخستی است که از حضرت زهرا(س) می‌توان گرفت، اظهار داشت: اگر امروز مدیریت جهادی وجود داشت، هفت میلیون بیکار در کشور نبودند و مشکل اشتغال برطرف می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که مشکل ریزگردها نیز با روحیه جهادی قابل رفع است، اظهار داشت: اگر منتظر امدادهای کدخدا باشید، اوضاع به مراتب بدتر نیز می‌شود، بلکه باید به این خیال ها از ظرفیت های داخلی برای پیشرفت و توسعه کشور بهره گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همواره سه گروه انقلاب‌ها را منحرف می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان آشکار، فرصت‌طلبان و انقلابی‌ها از گروه‌هایی هستند که موجب انحراف می‌شوند که باید مراقب این گونه افراد در جامعه اسلامی باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که برخی از انقلابی‌ها پشیمان می‌شوند و از آرمان‌های خود دست می‌کشند و برخی نیز به شرایط زمان رفتار می‌کنند و به اصول و مبانی دست می‌زنند، بیان داشت: اما یک انقلابی واقعی باید بر اصول اولیه انقلاب پایدار و ثابت قدم باقی بماند و با گذشت زمان تغییر رویه و رویکرد ندهند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که ایستادگی در برابر انحراف درس دوم زندگی حضرت زهرا(س) است، گفت: ایستادگی در برابر انحراف هزینه‌بردار است و این بانوی نمونه اسلام در مسیر دفاع از ولایت و ایستادگی در برابر انحراف هزینه دادند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دفاع از ولایت یکی دیگر از دروس زندگی این حضرت زهرا(س) بود، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) نفاق ایجاد شده در زمان خود را فهمید و هزینه ایستادگی در برابر انحراف، شهادت بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر این که باید چهره نفاق را روشن کرد، گفت: برخی‌ها در دفاع از ولایت حتی زبان برای حرف زدن هم ندارند./202/1317/ب1

ارسال نظرات