۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۸۴۹۵۲
ابطحی:

روند کنونی پرداخت یارانه ها ایراد دارد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96، گفت: روند کنونی پرداخت یارانه‌ها ایراد دارد.
محمد جواد ابطحی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز شنبه 14 اسفند در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 96، گفت: روند کنونی پرداخت یارانه‌ها ایراد دارد، حتی رییس دولت سابق نیز معتقد بود که باید یارانه‌ها به دهک‌ها اختصاص پیدا کند.

وی افزود: دولت قبل مخالف بود که یارانه به هر 10 دهک تعلق بگیرد، بلکه افرادی همچون آقایان فولادگر و مصباحی مقدم قائل به این نوع از پرداخت بودند.

لاریجانی در پاسخ به صحبت‌های ابطحی، گفت: این حرف‌ها خلاف واقع است، دولت قبل اعتقاد داشت که باید یارانه به کل جمعیت کشور پرداخت شود، از طرفی دیگر قانون هدفمندی قبل از اینکه به مجلس برسد خارج از پارلمان ساعت‌ها درباره آن بحث شد و در این عرصه دولت قبل به جد معتقد بود که یارانه باید به تمام مردم داده شود البته در مجلس هم نسبت به این موضوع که یارانه به گروه و تعدادی داده شود مخالفت هایی صورت گرفت و این مسأله موجب شد که یکی از اعضای هیات رییسه پیشنهاد دهد که در لایحه مذکور تاکید شود که یارانه با اولویت به طبقات پرداخت شود./856/پ202/ص

ارسال نظرات