۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۸۵۴۷۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نامزد اصلح ریاست جمهوری باید پیرو تام ولایت فقیه باشد

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب فرد اصلح و انقلابی، گفت: نامزد اصلح ریاست جمهوری باید پیرو تام ولایت فقیه باشد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری امروز در مدرسه آخوند همدان با اشاره به جایگاه نظام اسلامی در تحقق معارف الهی، تصریح کرد: حضور مردم ایران در حماسه مردم نشان داد که چقدر در راه ولایت پابرجا هستند و جواب آمریکا را در کف خیابان دادند، ولی مسأله ای که پیش رو داریم بحث انتخابات آینده است، از همین حالا دست به کار شوید و ببینید و بررسی کنید که به چه کسی باید رأی دهیم که پیرو تام ولایت فقیه باشد.

نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری گفت: وظیفه حقیقی ما در راه دین الهی استقامت است و باید دانست که اسلام عقبگرد ندارد یا باید رفت و در مسیر شهید شد یا استقامت و پیروزی در مسیر داشته باشیم و مأمور به وظیفه هستیم.

وی ادامه داد: امام نیازی به مساذل سیاسی نداشت و ایشان دارای اسم و رسم علمی در قم بود و درس خارج ایشان از معتبرترین دروس به شمار می آمد ولی ایشان در آن زمان به وظیفه خود عمل کرده و در برابر طاغوت زمان ایستادند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: حوزه های علمیه مکان پرورش بزرگانی است که راه امام حسین(ع) را در پیش گرفتند و با استقامت در راه ارزش های الهی مبارزه کردند.

وی معارف الهی و اهل بیت(ع) را امانتی نزد حوزه های علمیه دانست و گفت: در زمان غیبت امام زمان(عج) وظیفه حوزه و روحانیت است تا با استقامت و تلاش معارف را به دیگران منتقل کند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: حوزه های علمیه وظیفه هدایتگری در جامعه را دارند و این رسالتی است که از انبیا برای حوزویان به میراث مانده است.

وی در پایان با اشاره به مجاهدت های امام راحل در راه انقلاب، گفت: امام راحل سال های طولانی در برابر فشارها تحمل و استقامت کرد و در نتیجه توانست بر اهداف والای خود که همان تشکیل حکومت اسلامی در جامعه است، نائل شود./979/202/ب2

ارسال نظرات