۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۸۵۹۴۹

خادمان نماز و آمران به معروف قم تجلیل شدند

آیین تجلیل از خادمان نماز و آمرین امر به معروف و ناهین از منکر از سوی نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم روز چهارشنبه در این دانشگاه برگزار شد.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از خادمان نماز و آمرین امر به معروف و ناهین از منکر از سوی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم امروز چهارشنبه در سالن شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد.

براساس این گزارش، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، حجج الاسلام هاشمی مشاور استاندارقم، معرفت مسؤول ستاد امربه معروف و نهی از منکر، خامه یار رییس ستاد اقامه نماز استان قم، ایرانی خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین ائمه جماعات، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم دراین آیین تجلیل حضور داشتند.

در آغاز این نشست حجت الاسلام طاهری گزارشی در زمینه فعالیت های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی  ارائه کرد و اظهارداشت: بیش از 11 سفیر محبت و 21 ائمه جماعت در بیمارستان ها و خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت هستند و به سؤالات شرعی و اعتقادی دانشجویان، بیماران و کادر دانشگاه علوم پزشکی پاسخ می دهند.

رییس نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در راستای انطباق علوم پزشکی با موازین اسلامی کمیته ای در دانشگاه علوم پزشکی قم تشکیل شده است اما برای آموزش بیش از 4 هزار کادر دانشگاه به زمان فراوانی نیاز است.

در ادامه ابوالفضل ایرانی خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به بیان نظرات خود پرداخت و ابرازداشت: دانشگاه علوم پزشکی با انجام رسالت اصلی خود که حفظ سلامت جسمانی افراد است از رسالت فرهنگی فاصله نگرفته است.

وی ادامه داد: ادعای ادا کردن حق نماز به صورت کامل بسیار مشکل است اما اجرای چنین آیین هایی و توجه به فعالان عرصه نماز موجب افزایش انگیزه آنها می شود.

گفتنی است در پایان این همایش بیش از 30 تن از فعالان عرصه نماز و امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند. /1324/پ202/ج

ارسال نظرات