۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۸۶۲۱۲
نماینده طلاب در مجمع نمایندگان:

ورود مجمع نمایندگان در مسائل روز ضروری است

حجت الاسلام نعیمیان، ورود مجمع نمایندگان در موضوعات روز را مهم دانست و ابراز داشت: تبیین برخی موضوعات روز از سوی مجمع نمایندگان طلاب ضروری است، امروز حوزه باید در همه عرصه های حضور فعالی داشته باشد
مراسم انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ذبیح الله نعیمیان عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در نشست عمومی این مجمع که در جامعه مدرسین برگزارشد، گفت: مجمعی که ما انتظار داریم ابعاد گوناگونی دارد.

وی افزود: بخشی از کارهای مجمع نمایندگان خدمات دهی به طلاب است که این خدمات باید ارتقای جدی پیدا کند، خوشبختانه ظرفیت و توانمندی خوبی در هیأت رییسه است و می تواند این وضعیت را توسعه بدهد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که شأن مجمع شأن اندیشکده ای است، اظهار داشت: 200 نفر با تجربه های گوناگون مدیریتی و علمی در این مجمع حضور دارند، آیا توان رییس مجمع برای تبدیل مجمع به اندیشکده ای راهبردی کفایت می کند؟ برای تبدیل مجمع به این اندیشکده ذهن و برنامه استراتژیک می خواهیم.

وی با بیان اینکه رییس مجمع باید ارتباط مجمع را با کمیسیون ها و معاونت ها و نهادهای حوزه بیشتر کند در ادامه به موضوع حوزه انقلابی اشاره کرد و گفت: در بحث انقلابی گری تشکر وافر داریم اما امید و آرزو کفایت نمی کند همایش حوزه انقلابی خوب است و سختی هایی دارد اما نباید تنها به برگزاری همایش ها اکتفا کنیم.

حجت الاسلام نعیمیان، ورود مجمع نمایندگان در موضوعات روز را مهم دانست و ابراز داشت: تبیین برخی موضوعات روز از سوی مجمع نمایندگان طلاب ضروری است، امروز حوزه باید در همه عرصه های حضور فعالی داشته باشد و نمی توانیم نسبت به مسائل و دغدغه های کشور بی تفاوت باشیم و خودمان را کنار بکشیم./1323/ 202/ص

ارسال نظرات