۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۸۶۴۵۷
آیت الله موسوی جزایری:

زائرسرای حضرت ثامن الائمه سال آینده آماده بهره برداری است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: زائرسرای حضرت ثامن الائمه(ع) تابستان سال آینده برای زائران مستضعف و بچه های مساجد شهرستان اهواز آماده بهره برداری است.
زائرسرای حضرت ثامن الائمه سال آینده آماده بهره برداری است

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رییسی، تولیت آستان قدس رضوی ضمن تشکر و قدر دانی از وی، گفت: خداوند ان شاء الله به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و آیت الله علم الهدی طول عمر بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به خدمات برجسته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، افزود: وی نه تنها برای استان خراسان بلکه برای کشور و جهان اسلام منشأ خیر است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به پروژه ساخت زائر سرا برای مستضعفین شهرستان اهواز، گفت: با کمک مسؤولان ذیربط در آستان قدس رضوی و شهرداری ثامن در مشهد مقدس، ۱۲۷۵ متر زمین البته با وجود مشکلات فراوانی که بر سر راه بود، خریداری شد تا برای زائران بی بضاعت و کم بضاعت در شهرستان اهواز زائر سرایی احداث شود.  

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ما نیز زمین و ساختمان زائر سرای «حضرت ثامن الائمه(ع)» را موقوفه اعلام کردیم تا کمکی به زوار مستضعف شده باشد، بیان داشت: این زائر سرا تابستان سال آینده برای زائران مستضعف و بچه های مساجد شهرستان اهواز آماده بهره برداری است./102/9453/ب1

ارسال نظرات