۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۸۶۶۸۷
با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون های مساجد برگزار می شود

مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور آیت الله موسوی جزایری،‌ حجت الاسلام ارباب سلیمانی و مسؤولان استانی در اهواز برگزار می شود.
کانون های مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد سال جاری با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، استاندار و مسؤولان خوزستانی فردا 22 اسفندماه در اهواز برگزار می شود.

براساس این گزارش، در خوزستان باتوجه به حجم وسیع فعالیت های تربیتی و مذهبی در مساجد هزار و 15 کانون فرهنگی هنری در زمینه های فرهنگی، هنری، قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مشغول به تحصیل هستند.

از این تعداد 40 درصد یا به عبارتی 376 کانون در روستاها مشغول به فعالیت هستند که می توان جامعه هدف کانون های خوزستان را 65 هزار نفر معرفی کرد.

لازم به ذکر است این مراسم در تالار مهتاب به نشانی اهواز کیانپارس، کتابخانه مرکزی برگزار می شود و افزون بر بزرگداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، از مادران، همسران و خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل می شود.

همچنین در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت نمادین میثاق نامه کانون های مساجد و پایگاه مقاومت بسیج امضاء خواهد شد و از فعالان و منتخبان پایگاه های مقاومت بسیج تجلیل می شود./204/9453/ب1

ارسال نظرات