۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۸۶۷۳۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی با عمل به اسلام ناب در جهان صادر می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بهترین صادر کننده انقلاب اسلامی به جهان عمل کردن به اسلام ناب در ارزش هایمان است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دیدار دانش آموزان دختر منتخب اتحادیه انجمن اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: دانش آموزی، اتحادیه و اسلامی 3 واژه مهم است که بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه دانش آموزی در دیدگاه دین یک فریضه است، گفت: باید دانش را فرابگیریم زیرا فراگرفتن دانش برای هر مسلمانی واجب است و باید به این موضوع توجه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اتحادیه را کلمه ای مقدس دانست و افزود: اصولا انسان بیش از آنچه که یک زندگی فردی داشته باشد زندگی اجتماعی دارد و هر چه که انسان کسب می کند از جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: علم بهتر است با ایمان همراه باشد زیرا اگر این ایمان به علم جهت ندهد باید شاهد بدترین آسیب ها باشیم، اکثر آسیب هایی که وجود دارد به دلیل همین علم بدون ایمان است.

وی با بیان اینکه اگر ایمان به علم جهت ندهد انواع و اقسام جنایت ها رخ خواهد داد، ادامه داد: روح علم، ایمان است و این ایمان به آن جهت می دهد و تا در جهت خدمت به انسان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آنچه که در تاریخ نسبت به حمله مغول ذکر شده این است که آن ها کشتند و سوختند و ویران کردند و رفتند، این حمله آن ها لکه ای در تاریخ است، در آن زمان ها برای ویران کردن شهری خیلی زحمت می کشیدند اما امروز با یک اشاره شهری را به خاکستر تبدیل می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: بهترین صادر کننده انقلاب اسلامی به جهان عمل کردن به اسلام ناب در ارزش هایمان است، امیدواریم در جهان عدالت پیاده شود و اگر این عدالت نباشد بشر روی سعادت را به خود نخواهد دید./202/880/ب1

ارسال نظرات